AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Hvordan gjør man det?☺ Anonymkode: 0bc5f...947
tdm900 Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Du klarer ikke gjøre den usynlig alle, men du kan gå i innstillinger og velge at kun venner får se hva du skriver på veggen og legger ut bilder. Jeg har den innstillingen
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Under settings -> Privacy Settings and Tools kan du velge at profilen din ikke kan søkes opp via søkemaskiner (f.eks. Google), og sette den slik at kun vennene dine kan finne deg.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 8 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Under settings -> Privacy Settings and Tools kan du velge at profilen din ikke kan søkes opp via søkemaskiner (f.eks. Google), og sette den slik at kun vennene dine kan finne deg. Jeg har allerede satt ned til at søkemotorer som google ikke kan finne meg. Men jeg tenkte mer på at jeg ikke ønsker at andre folk skal kunne søke opp navnet mitt inne på facebook og gå inn på profilen min. Jeg kan ikke se at det står noe om at den fjernet det? (Jeg har facebook på norsk da så kanskje dem ikke har oversatt det?)🤔 Anonymkode: 0bc5f...947
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har allerede satt ned til at søkemotorer som google ikke kan finne meg. Men jeg tenkte mer på at jeg ikke ønsker at andre folk skal kunne søke opp navnet mitt inne på facebook og gå inn på profilen min. Jeg kan ikke se at det står noe om at den fjernet det? (Jeg har facebook på norsk da så kanskje dem ikke har oversatt det?)🤔 Anonymkode: 0bc5f...947 Hos meg er det valget på samme side som hvor man gjør profilen ikke kommer opp i Googles søkemotor - bare i den "midterste" delen (-> "Who can send me friend requests", antar at det heter "Hvem kan sende meg venneforespørsler" e.l. på norsk)
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Hos meg er det valget på samme side som hvor man gjør profilen ikke kommer opp i Googles søkemotor - bare i den "midterste" delen (-> "Who can send me friend requests", antar at det heter "Hvem kan sende meg venneforespørsler" e.l. på norsk) Ok ja den funksjonen har jeg funnet. Men viss jeg huker av på "hvem kan sende meg venneforespørsler" så vil jo folk fortsatt kunne søke opp navnet mitt, finne meg og kunne gå inn på profilen min. De vil bare ikke ha mulighet til å sende meg venneforespørsel..☺ Jeg ønsker meg derimot en mulighet til å bli usynlig for andre (untatt venner), og allikevel ha mulighet til å bruke facebooken til å se i grupper osv. Er dette mulig? Anonymkode: 0bc5f...947
Gjest Zeitgeist Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok ja den funksjonen har jeg funnet. Men viss jeg huker av på "hvem kan sende meg venneforespørsler" så vil jo folk fortsatt kunne søke opp navnet mitt, finne meg og kunne gå inn på profilen min. De vil bare ikke ha mulighet til å sende meg venneforespørsel..☺ Jeg ønsker meg derimot en mulighet til å bli usynlig for andre (untatt venner), og allikevel ha mulighet til å bruke facebooken til å se i grupper osv. Er dette mulig? Anonymkode: 0bc5f...947 Det vet jeg ikke helt hvordan du gjør. Men du gjør det i hvert fall vanskeligere å finne deg hvis du endrer navnet ditt, f.eks. fra Kari Nordmann til Kari N., Kari Nordkvinne, Kar I, eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå