Arabella Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 I en tråd nå skrev jeg et innlegg (med begrunnelse) om at jeg tvilte på TS' historie. Det ble slettet tvert som spekulasjon. Da jeg sendte melding til den aktuelle moderator og spurte hvorfor, fikk jeg dette svaret: Fordi du ikke tror på historien, du spekulerer om at den ikke er sann. Det er nok. Hvis du ikke kan tro på en ting, så la være å svare Vi skal altså ta for god fisk alt folk skriver. Tvil om sannhetsgehalten er ikke tillatt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Var ganske frekt måte å svare på fra moderator Anonymkode: d0f8e...c4d 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Hva om det er åpenbart troll da? Må jo være lov å ikke tro på alt.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Det står i reglene at beskyldninger om trolling ikke er tillatt Ikke så rart man får beskjed når man har begått et regelbrudd Kanskje bedre å ta det opp på ris og ros om man mener det er noe galt med reglene? Anonymkode: 08704...17d 1
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Åpenbar trolling rapporterer man til moderatorene. Dersom man velger å svare i en tråd bør man ha som forutsetning at man tror på historien. Dersom man velger å ikke tro på historien rapporterer man trollet.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Jeg rapportere tråden, den kan umulig være lovlig Anonymkode: 6d10e...7bb
MajorasMaske Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 27 minutes ago, Arabella said: I en tråd nå skrev jeg et innlegg (med begrunnelse) om at jeg tvilte på TS' historie. Det ble slettet tvert som spekulasjon. Da jeg sendte melding til den aktuelle moderator og spurte hvorfor, fikk jeg dette svaret: Fordi du ikke tror på historien, du spekulerer om at den ikke er sann. Det er nok. Hvis du ikke kan tro på en ting, så la være å svare Vi skal altså ta for god fisk alt folk skriver. Tvil om sannhetsgehalten er ikke tillatt. Det her har jeg vondt for å tro. 1
Kragebein Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå