Gå til innhold

Skumrens til ansiktet for sensitiv hud som ikke tørker ut eller irriterer huden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig sensitiv hud som er fuktfattig og rød. Jeg har derfor brukt renser for sensitiv hud med kremkonsistens, men jeg er ikke noe glad i kremkonsistens på rens. Syns det er mye deiligere og føler meg mye renere og freshere etter å ha renset ansiktet med skumrens. Savner den følelsen, men har ikke funnet noen skumrens jeg tåler. Noen med anbefalinger?

Anonymkode: 83dbb...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si da, jeg liker skumrensen til simple veldig godt (de har den på vita, coop obs osv.). Jeg og veninna mi har begge tørr hud på vinteren, og hun likte den ikke i det hele tatt fordi huden hennes tørket mer ut. Huden min ble like fin :) Kan jo hende det har med hvilken fuktighetskrem osv man bruker også da. Hvilke renser har du prøvd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, earlgrey skrev:

Vanskelig å si da, jeg liker skumrensen til simple veldig godt (de har den på vita, coop obs osv.). Jeg og veninna mi har begge tørr hud på vinteren, og hun likte den ikke i det hele tatt fordi huden hennes tørket mer ut. Huden min ble like fin :) Kan jo hende det har med hvilken fuktighetskrem osv man bruker også da. Hvilke renser har du prøvd da?

Delicate fra Matis, ultracalming fra dermalogica og essential solution cleans fra dermalogica. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd utallige rens for ansiktet, og en stor favoritt nyforelsket tiden er the Body Shop sin Nutriganics forming face wash. Den er mild , renser godt og stripper ikke min sensitive hud for fukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. september 2017 den 8.43, AnonymBruker skrev:

https://www.thebodyshop.com/en-ca/face/face-cleanser/aloe-vera-gentle-foaming-wash/p/p000168

Denne bruker jeg og er veldig fornøyd!

Anonymkode: 786ad...ef9

Skulle til å anbefale den samme. Veldig fornøyd med den jeg også. :) Huden blir ren uten å bli "squeeky" og den tørker ikke ut og gir ikke urenheter. Har fuktfattig og sensitiv hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig sensitiv hud som er fuktfattig og rød. Jeg har derfor brukt renser for sensitiv hud med kremkonsistens, men jeg er ikke noe glad i kremkonsistens på rens. Syns det er mye deiligere og føler meg mye renere og freshere etter å ha renset ansiktet med skumrens. Savner den følelsen, men har ikke funnet noen skumrens jeg tåler. Noen med anbefalinger?

Anbefaler virkelig renseserien til Kanebo. Der er det først en krem, deretter en skumrens, og du blir virkelig ren og fresh i huden etterpå. Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Skal prøve de forskjellige dere nevner 😃 Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mereo skrev:

Du har ikke vurdert balm i stedet? Skummer ikke, men du kan fint bruke vann med den. 

Skummer den når man blander med vann? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skummer den når man blander med vann? Ts

Nei, fordi det er ikke en skum rens. Dog blir den litt sånn melkete. Tror huden din kanskje ville like det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, greia med skummende rens er at den ofte tørker ut huden. Oljerens er et veldig godt alternativ, da den renser huden skikkelig uten å tørke den ut. Liker High-Efficiency Face Cleaner fra deciem.com

Endret av Audrey Hepburn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...