AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Først når vi skiltes skulle han ha begge to 50 50. Jeg gikk med på det under tvil. Han var ikke den pappa'n som alltid stilte opp når vi var gift men tenkte det går nok bedre når han må. Men nei . Han slet litt med den yngste som han har alltid hatt litt problemer med å takle. ( har en diagnose men er helt selvgående og har en lysende framtid er bare litt sær) så barnevernet blandet seg inn og jeg fikk 100 på den yngste og forsatt 50 på den eldste som var han favoritt. Men eldste hadde ikke lyst men satt i klemma pga plikt følelsen til barnet . Ville ikke svikte far. Men fikk store psykiske problemer som ble holdt skult for meg ( jeg så det var noe meningen ville ikke si noe) når 16 årsdagen kom flyttet barnet inn til meg 100. Han har nå 2 vær helg og ferier og jul eller nyttår. . Nå er det en gang i mnd 2 dager på rad . Ikke jul og ikke nyttår. ( han sier pga mye sykdom jeg vet ikke om det er sant) ferie er han borte i 5 uker i Syden. Og har ungene hjemme i 2 uker når jeg drar tur med venninder. Jeg ser at at det yngste savner sin far. Sier de treffes for lite. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si siden det er far som ikke vil lenger. Får så vondt av de to. Eldste har gitt opp virker det som men er så god på å skule følelser. Noen tips om hva jeg kan si. Far er ikke til å snakke med for han nekter å prate viss det er noe negativt og vanskelig. Anonymkode: 98d6a...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå