AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Det jeg tenker på da er at de stemmer for å få inne mest mulig konkurrenter i arbeidsmarkedet, de driter i om gutter sliter i skolen og unge menn sliter i lviet generelt. De stemmer på en måte og har holdninger som på de fleste måter reduserer deres muligheter i livet. Generelt kan det virke som om stemmingen deres 100% handler om å redusere deres livskvalitet og muligheter i livet. Alt fra å ha et skikkelig arbeid, få en partner osv. Hvordan har dette seg? Anonymkode: ba6a3...524 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Feminisme har hjernevasket dem til å tenke at alle menn har det kjemegodt, tjener massevis av mer penger enn de gjør, kan velge og vrake i partnere, og en rekke andre rare løgner. Derfor tenker de at menn har det så mye bedre enn dem og bryr seg derfor ikke når menn lider. For de tror fortsatt at menn har det bedre enn dem. Anonymkode: 921cd...18b 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Omatt og omatt og omatt........ Anonymkode: b2479...a02 10
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 9 minutes ago, AnonymBruker said: Det jeg tenker på da er at de stemmer for å få inne mest mulig konkurrenter i arbeidsmarkedet, de driter i om gutter sliter i skolen og unge menn sliter i lviet generelt. De stemmer på en måte og har holdninger som på de fleste måter reduserer deres muligheter i livet. Generelt kan det virke som om stemmingen deres 100% handler om å redusere deres livskvalitet og muligheter i livet. Alt fra å ha et skikkelig arbeid, få en partner osv. Hvordan har dette seg? Anonymkode: ba6a3...524 Har du noen statistikk for å underbygge påstanden om at det er utelukkende kvinner som stemmer "feministisk". Apropos, hvilke politiske partier faller under din definisjon av feminisme? Ap? Er du ikke da fornøyd med Frp og Høyre i regjering de siste fire og neste fire årene? Anonymkode: 4984d...428 1
EDM Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg tenker på da er at de stemmer for å få inne mest mulig konkurrenter i arbeidsmarkedet, de driter i om gutter sliter i skolen og unge menn sliter i lviet generelt. De stemmer på en måte og har holdninger som på de fleste måter reduserer deres muligheter i livet. Generelt kan det virke som om stemmingen deres 100% handler om å redusere deres livskvalitet og muligheter i livet. Alt fra å ha et skikkelig arbeid, få en partner osv. Hvordan har dette seg? Anonymkode: ba6a3...524 Skjønner ikke en dritt av hva du prøver å formulere. Du sliter med livet og forventer at en dame skal komme å plukke deg opp? Ta deg sammen! 10
SesameStreet Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 Du slenger ut mange diffuse setninger og det er vanskelig å fange opp hva du mener. Det kan bli litt at en kan prøve å gjette seg frem til hva du mener. Men når det er sagt, så ønsker de aller fleste seg skikkelig arbeid og få en partner. 1
MajorasMaske Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Er det så vanskelig å forstå da. Damer vil ha de beste mennene og eneste måten å finne de er å arrangere størst mulig konkuranse blant mannfolk. Menn som er redd for konkuranse er tapere og de vil hvertfall ikke kvinner ha. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 Jeg har alltid lurt på hva slags verden de lever i, de som skriver sånt som dette. Det må være utrolig slitsomt. Anonymkode: 7de99...6ea 8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, MajorasMaske skrev: Er det så vanskelig å forstå da. Damer vil ha de beste mennene og eneste måten å finne de er å arrangere størst mulig konkuranse blant mannfolk. Menn som er redd for konkuranse er tapere og de vil hvertfall ikke kvinner ha. Du finner ikke de beste mennene ved å spenne bena under dem. Uansett får vel barn i dag lavere IQ, flere psykiske problemer og fysiske helseproblemer. Så de gjør i alle fall en dårlig. Anonymkode: ba6a3...524
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #11 Skrevet 26. september 2017 *Så de gjør i alle fall en dårlig jobb. Anonymkode: ba6a3...524
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du finner ikke de beste mennene ved å spenne bena under dem. Uansett får vel barn i dag lavere IQ, flere psykiske problemer og fysiske helseproblemer. Så de gjør i alle fall en dårlig. Anonymkode: ba6a3...524 underbygg påstandene dine, gutt! Dette skulle du lært på skolen. Dra tilbake til 50 tallet, og fortell meg gjerne hvor mye lettere det var å være mann da.. Jaja, kunne jo i hvert fall slå kone og barn uten at noen hevet et øyebryn. Ellers var det vel ikke så jævlig mye bedre.. Nøtt. Anonymkode: c3b1d...0c7
Gjest Uhumskheter Skrevet 26. september 2017 #13 Skrevet 26. september 2017 3 minutes ago, MajorasMaske said: Er det så vanskelig å forstå da. Damer vil ha de beste mennene og eneste måten å finne de er å arrangere størst mulig konkuranse blant mannfolk. Menn som er redd for konkuranse er tapere og de vil hvertfall ikke kvinner ha. Jeg tror menn tror at kvinner konkurrerer mere enn vi gjør. Jeg har aldri konkurrert om en mann, jeg vil ha en som passer for meg, og er best i mine øyne. Og siden smaken er som baken så vil det være tusener på tusener av kvinner som syns han som passer for meg er en stygg dott og en taper, og det gir jeg blaffen i, for han elsker meg, og jeg elsker ham.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #14 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du finner ikke de beste mennene ved å spenne bena under dem. Uansett får vel barn i dag lavere IQ, flere psykiske problemer og fysiske helseproblemer. Så de gjør i alle fall en dårlig. Anonymkode: ba6a3...524 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: *Så de gjør i alle fall en dårlig jobb. Anonymkode: ba6a3...524 Det er fordi damer ikke skjønner dette med evolusjon. "Survival of the fittest", oversettes ikke, "den sterkeste overlever", men, "den best tilpassede overlever". Like fullt går kvinner etter de med størst muskler, heller enn å gå etter de med skarpest hjerne. Siden dumper de han de har fått unger med for å søke etter en mann som kan forsørge dem (han med hjernen). Det er her de skulle ha fått barn i stedet, denne personen de skulle fått barn med, så hadde de bragt menneskeligheten fremover. I stedet reverseres menneskelighetens utvikling, takket være feminisme og kvinnene. Anonymkode: 921cd...18b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #15 Skrevet 26. september 2017 15 minutter siden, EDM skrev: Skjønner ikke en dritt av hva du prøver å formulere. Du sliter med livet og forventer at en dame skal komme å plukke deg opp? Ta deg sammen! 10 minutter siden, SesameStreet skrev: Du slenger ut mange diffuse setninger og det er vanskelig å fange opp hva du mener. Det kan bli litt at en kan prøve å gjette seg frem til hva du mener. Men når det er sagt, så ønsker de aller fleste seg skikkelig arbeid og få en partner. Det jeg skriver er: - Kvinner stemmer i stor grad venstreorientert i hele den vestlige verden. - De venstreorienterte har ingen ønsker om å skape gode liv for menn og gutter. Fordi de tar inn hundretusener av konkurrenter på arbeidsmarkedet, gir kvinner fordeler og bryr seg ikke overhode når gutter/menn faller utenfor. - Gjennom hele perioden de rødgrønne satt med makten, visste de hundre prosent hva de drev med. Likevel økte utenforskapen blant menn og forskjellene mellom kvinner og menn økte drastisk. - Resultatet har blitt flere arbeidsledige menn, med lavere utdannelse. Samt en gigantisk økning i andelen menn uten partner. - Kvinner viser null empati med den mannlige befolkningen, verken gjennom stemming eller noe annet. Og ødelegger for dem over tid. Anonymkode: ba6a3...524 2
Sillyline Skrevet 26. september 2017 #16 Skrevet 26. september 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg tenker på da er at de stemmer for å få inne mest mulig konkurrenter i arbeidsmarkedet, de driter i om gutter sliter i skolen og unge menn sliter i lviet generelt. De stemmer på en måte og har holdninger som på de fleste måter reduserer deres muligheter i livet. Generelt kan det virke som om stemmingen deres 100% handler om å redusere deres livskvalitet og muligheter i livet. Alt fra å ha et skikkelig arbeid, få en partner osv. Hvordan har dette seg? Anonymkode: ba6a3...524 ...hæ..? Nei, vi driter da ikke i om gutter eller menn sliter..? Hvorfor tror du det? Hva mener du at vi stemmer, da? 1
SesameStreet Skrevet 26. september 2017 #17 Skrevet 26. september 2017 Så det du egentlig har et problem med er kvinner og menn som stemmer på partier som AP, SV, MdG og Rødt? 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #18 Skrevet 26. september 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Det jeg skriver er: - Kvinner stemmer i stor grad venstreorientert i hele den vestlige verden. - De venstreorienterte har ingen ønsker om å skape gode liv for menn og gutter. Fordi de tar inn hundretusener av konkurrenter på arbeidsmarkedet, gir kvinner fordeler og bryr seg ikke overhode når gutter/menn faller utenfor. - Gjennom hele perioden de rødgrønne satt med makten, visste de hundre prosent hva de drev med. Likevel økte utenforskapen blant menn og forskjellene mellom kvinner og menn økte drastisk. - Resultatet har blitt flere arbeidsledige menn, med lavere utdannelse. Samt en gigantisk økning i andelen menn uten partner. - Kvinner viser null empati med den mannlige befolkningen, verken gjennom stemming eller noe annet. Og ødelegger for dem over tid. Anonymkode: ba6a3...524 Spør igjen, har du kilder som viser at det er en hovedvekt av kvinner som stemmer venstreorientert? Anonymkode: 4984d...428
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #19 Skrevet 26. september 2017 4 minutes ago, SesameStreet said: Så det du egentlig har et problem med er kvinner og menn som stemmer på partier som AP, SV, MdG og Rødt? Ja, men det høres bedre ut med narrativet hans å hevde at det er utelukkende kvinner som stemmer på disse partiene, og at de gjør det for å ødelegge livene til norske menn. Anonymkode: 4984d...428 2
SesameStreet Skrevet 26. september 2017 #20 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men det høres bedre ut med narrativet hans å hevde at det er utelukkende kvinner som stemmer på disse partiene, og og de gjør det for å ødelegge livene til norske menn. Anonymkode: 4984d...428 Statsministeren vår Erna Solberg er egentlig en hemmelig sosialist og er bare med i Høyre for å spionere på politikken deres. Ved valgdagen fniser hun avgårde til valgboksen og stemmer på sosialistene fordi at hun bare har så utrolig lyst til å ødelegge livene til alle norske menn. Siv Jensen og. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå