AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Jeg har egentlig en date med tindermatchen i kveld. Vi har møttes tre ganger tidligere og har jevnlig kontakt via sms. Jeg har vært sengeliggende pga. sykdom siden lørdag, noe han har visst. Jeg har allikevel hardnakket påstått at jeg skulle bli frisk til i kveld. Da vi tekstet sammen i går kveld måtte jeg allikevel legge inn et lite forbehold ettersom jeg fremdeles ikke følte formen var på topp. Fikk da til svar: "Satser på at det går fint, men du får lov til å avlyse i morgen om formen ikke er bra. Det kommer flere dager og jeg lar deg ikke slippe unna så lett 😉" Jeg prøvde meg et par timer på jobb i dag formiddag, men ble sendt hjem. Formen er altså ikke god, så sendte melding og avlyste med daten også. Fikk denne gangen til svar: "Det var synd 😕 Men da får du ta livet med ro og bli frisk, så finner vi en annen dag 🙂". Føler han ble veldig skuffet og at den forståelsen jeg møtte i går ikke lenger er der? Eller er det bare jeg og min overdrevne dårlige samvittighet som tolker for mye? Jeg trenger vel egentlig ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt? Skrev tilbake: "Jeg er skikkelig lei meg og kjempesint på egen, svake kropp ☹ Men jeg SKAL være frisk når du er tilbake fra business-tur. God tur 🤗". Har ikke fått noe svar, men vet han har det hektisk på jobb. Har jeg grunn til å stresse? Anonymkode: 9cec5...60d
VoodooChild Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 (endret) Hvor i svaret hans finner du at forståelsen ikke er der? Han må jo få lov til å bli skuffa, det er jo bare et kjempefint tegn for deres del. Hva syns du han burde ha skrevet istedenfor det han skrev? Jeg hadde tatt det helt med ro, fortsatt å holde kontakt på sms og med en gang du føler deg bedre så inviterer du på ny date. Endret 26. september 2017 av VoodooChild 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Det må da være hyggelig at han blir litt skuffet? men han viser jo forståelse i massevis her. Han sier jo i tillegg at dere skal finne en ny dato. Skjønner ikke hva du stresser for? Alle blir syk fra tid til annen. Og alle oppegående menn forstår det. Hadde han ikke hatt forståelse for det så hadde han ikke vært noe å samle på. Enkelt og greit. Anonymkode: f1ead...833 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Tusen takk for svar, da er det bare jeg som stresser og tolker litt i overkant 🙈 Anonymkode: 9cec5...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå