Gå til innhold

Er ikke bare bare med orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen fler jenter her som sliter med å få orgasme? Jeg har vært i et fast forhold i mange år nå, og det er ikke særlig ofte hvor jeg har fått orgasme under samleie ved stimuli. Jeg bruker ofte en vibrator mens typen holder på, men det er ikke lett! Og når han skal vibrere meg, så funker det sjeldent ikke da heller, for jeg er veldig streng på hvordan jeg vil ha vibratoren (om den skal presse hardt ned på klitoris, hvor på klitoris den skal være...osv). Typen vil også gjerne slikke meg, og vi har prøvd det flere ganger, men jeg får det bare ikke til, det er ikke noe jeg jubler høyt etter om akkurat slikking. Så ofte har vi bare sex, uten at jeg får orgasme, og det funker jo fint for meg, for jeg syns det er godt, men kjæresten syns det er leit at jeg ikke får maks ut av det da. Jeg er kjempe ømfintlig nedentil, og liker helst at bare jeg holder til der..I det siste har jeg tenkt at jeg kanskje ikke slapper av nok? :fart2: 

Noen innspill? :mynona:

Anonymkode: 04e5a...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, 

jeg kan komme med innspill på slik jeg har opplevd det for min del.

Jeg har alltid opplevd det vanskelig å få orgasme. Jeg har lest i frustrasjon her inne på KG og lurt på hva som var galt med meg. Prøvd mye forskjellig uten hell. Jeg er trygg i egen kropp og ikke det som har vært problemet. For har opplevd orgasmer tidligere. Og har da innsett at det har mye med mannen å gjøre. Hvor trygg jeg er på han og hvor mye han viser at han digger meg og ønsker at jeg skal ha det godt. Jeg leser jo at du skriver din mann ønsker at du skal ha det godt, så prøv kanskje å vis han hvordan du vil ha det godt og prøv å unngå frustrasjon om ikke det går første gang. Gi det tid.

Over til dette med sensitiv klitoris. Jeg har alltid opplevd min som det også, og nesten ingen kan komme borti den for mye/feil eller for hardt, da mister jeg det helt.. Jeg har med årene skjønt at jeg kanskje har gått meg inn i ett spor, da jeg har lekt mye med meg selv og vent kroppen til kun en type stimuli. Men sånn er det og blir det, vi vet jo selv akkurat hvordan og hvor vi vil ha det. Det vet ikke alltid kjærestene våre.

Nå har jeg vært sammen med nåværende kjæresten min i snart ett år. I starten og mange mnd, så har det vært slik som det alltid har vært. Jeg slet med orgasmer og sårhet på klitoris. Men han viste seg å være en ikke-ego elsker. Det beste han vet er å se meg nyte, kose med meg og pirre meg. Dette har gjort at jeg slapper helt av, gir han fritt spillerom. Men jeg måtte jobbe mye med meg selv. Har måttet puste meg litt gjennom sår og øm klitoris og prøvd å venne den til nye stimuli og så plutselig så merket jeg at nå kan han få meg nesten til å komme ved slikking, og det har aldri skjedd med noen før. 

Så selvom dette innlegget ble langt, vil jeg anbefale deg til å prate med typen, vise han litt hvor og hvordan, flytte hånden/hodet hans i riktig retning. Og gi kroppen din tid til  å venne seg til noe nytt. Kanskje dette kan være løsningen for deg også. Vil bare si at- JEG FORSTÅR DEG :D

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...