AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Min storesøster skal ha baby og hun ønsker seg så veldig en lillelam dress. Det blir en vinterbaby og da er ull aktuelt. Dette blir mitt første tantebarn og jeg gleder meg veldig, og syntes det er stas å kjøpe litt babytøy. Men jeg tenker: 699,- for en lillelam dress som passer kun et par mnd? Skal jeg kjøpe i gave eller ei? Jeg har lyst men samtidig som jeg syntes det er litt dyrt for noe som ikke kommer til å passe lenge. Inspill mottas med takk. Anonymkode: d5ec8...c64
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Jeg synes det var litt spesielt å ønske seg noe så dyrt fra en søster. Jeg kjøpte vel gave til 3-400 kr til hver av mine tantebarn. Jeg ville nok kjøpt noe annet, for som du sier, så er det der veldig dyrt for noe som kommer til å bli brukt lite. Anonymkode: 8f335...d5c
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Kjøp noe annet, hva skal en baby som snart vil vokse ut av den med så dyre klær? bare tull og bortkasta penger.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det var litt spesielt å ønske seg noe så dyrt fra en søster. Jeg kjøpte vel gave til 3-400 kr til hver av mine tantebarn. Jeg ville nok kjøpt noe annet, for som du sier, så er det der veldig dyrt for noe som kommer til å bli brukt lite. Anonymkode: 8f335...d5c Har ikke sagt hun ønsker seg av meg, men ønsker seg generelt. vi har et slikt forhold hvor vi gjør sånn for hverandre, og dette blir mitt første og sålangt eneste tantebarn. Så er litt stas, men ja litt dyrt. Anonymkode: d5ec8...c64
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sagt hun ønsker seg av meg, men ønsker seg generelt. vi har et slikt forhold hvor vi gjør sånn for hverandre, og dette blir mitt første og sålangt eneste tantebarn. Så er litt stas, men ja litt dyrt. Anonymkode: d5ec8...c64 Om du først legger deg på det prisnivået til førstemann, må du fort ut med det samme til andremann, og tredjemann, osv.. For ellers gjør du forskjell, og det er urettferdig, og whatnot. Det kan bli svært såre og sure miner om andrebarnet får noe mindre enn førstebarnet. Anonymkode: 8f335...d5c
Infinitum Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Jeg elsket lillelam dressen til mine unger. Kjøp i beige eller brun så kan hun bruke den til neste også. Vår ble brukt hver eneste dag, i flere mnd. Man kan bruke den over flere størrelser også pga brettingen man kan snippe opp. Vår var verdt hver krone, tror ikke vi hadde noe annet klær som ble brukt så ofte og så mye 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Fikk veldig bruk for dressen vår. Fikk i gave i str 80, men brukte den lenge før det. Syns ikke det gjør noe om den er for stor. Fikk brukt den i over et år i den str Anonymkode: e20f3...c65
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 Kjøp den litt stor, den kan jo brettes opp😁 Og i en nøytral farge sånn at den kan brukes til flere barn Anonymkode: 7f79c...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå