SnoopyBoy Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Jeg fikk en boks som gikk ut i midten av 2016. Den er åpnet, men det er 1kg boks og den er full og jeg ville gjerne prøve å bruke dette. Så ikke på datoen, og har brukte av den og det gikk bra, ble ikke syk og den lukter ikke rart. Leste at det går bra så lenge konsistens er bra og den ikke lukter ? Og et spm til. Jeg vil ikke bruke det til trening men som erstatning. Er det ok? Er det farlig åbtuke rå egg i? Er det vanlig ?
SnoopyBoy Skrevet 26. september 2017 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, sofelus skrev: Jeg fikk en boks som gikk ut i midten av 2016. Den er åpnet, men det er 1kg boks og den er full og jeg ville gjerne prøve å bruke dette. Så ikke på datoen, og har brukte av den og det gikk bra, ble ikke syk og den lukter ikke rart. Leste at det går bra så lenge konsistens er bra og den ikke lukter ? Og et spm til. Jeg vil ikke bruke det til trening men som erstatning. Er det ok? Er det farlig åbtuke rå egg i? Er det vanlig ? Jeg trener , men bare normal trening, ikke for å bygge, bare generell styrketrening, normalt liksom pluss litt kondis.
Pringle Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Hvis det ikke er skjemt, er det ufarlig. Rå egg er heller ikke farlig. Erstatning for hva? Hvordan ok? Hva som er vanlig er lite relevant, tenk etter hva som er praktisk for deg.
SnoopyBoy Skrevet 26. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2017 8 timer siden, Pringle skrev: Hvis det ikke er skjemt, er det ufarlig. Rå egg er heller ikke farlig. Erstatning for hva? Hvordan ok? Hva som er vanlig er lite relevant, tenk etter hva som er praktisk for deg. Erstatning for mat. Jeg Dr egentkig ikke sa glad I mat. Og jeg tenker egg harbor alle naringsstoffer.
SnoopyBoy Skrevet 26. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, sofelus skrev: Erstatning for mat. Jeg Dr egentkig ikke sa glad I mat. Og jeg tenker egg harbor alle naringsstoffer. Pa pakken staar det to cups. Skjeen er veldig stor of hvor mye skal jeg ta i skjeen? J eg vil ikke ta for store posjoner.
Pringle Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 2 timer siden, sofelus skrev: Erstatning for mat. Jeg Dr egentkig ikke sa glad I mat. Og jeg tenker egg harbor alle naringsstoffer. Egg har absolutt ikke alle næringsstoffene vi trenger. Ikke noe rart du er matlei, om alt du spiser er proteinpulver og rå egg. Ta deg en tur på en god restaurant, gjerne sammen med en du kjenner godt og som er glad i å spise. 2 timer siden, sofelus skrev: Pa pakken staar det to cups. Skjeen er veldig stor of hvor mye skal jeg ta i skjeen? J eg vil ikke ta for store posjoner. Det er best å veie pulveret. Står det hvor mye en anbefalt porsjon er i gram?
WubWub Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 (endret) 4 timer siden, sofelus skrev: Erstatning for mat. Jeg Dr egentkig ikke sa glad I mat. Og jeg tenker egg harbor alle naringsstoffer. Proteinpulver skal være et tilskudd til ordinært kosthold og ikke en erstatning. Om kostholdet bare inneholder egg og proteinpulver så vil dette på sikt være helseskadelig og du vil bli underernært. Variert kosthold er alfa omega. Kroppen vil ikke få de næringsstoffene som den trenger ved dietten du skisserer. Det står tilogmed på proteinpulver pakkene en advarsel om at dette produktet ikke skal erstatte vanlig mat men fungere som et supplement. Jeg ville heller ikke inntak matvarer som har gått ut på dato for 1 år siden. Proteinpulver har lang holdbarhet så boksen du har er åpenbart veldig gammel, hadde holdt meg unna. Endret 27. september 2017 av WubWub
SnoopyBoy Skrevet 27. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2017 7 timer siden, Pringle skrev: Egg har absolutt ikke alle næringsstoffene vi trenger. Ikke noe rart du er matlei, om alt du spiser er proteinpulver og rå egg. Ta deg en tur på en god restaurant, gjerne sammen med en du kjenner godt og som er glad i å spise. Det er best å veie pulveret. Står det hvor mye en anbefalt porsjon er i gram? 30 gram men har ikke vekt.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #10 Skrevet 28. september 2017 Jada det går helt fint Så lenge det ikke har kommet fukt i boksen/sekken og det lukter råttent. Anonymkode: 3c38c...712
Pringle Skrevet 28. september 2017 #11 Skrevet 28. september 2017 På 27.9.2017 den 7.46, sofelus skrev: 30 gram men har ikke vekt. Folk på forum kan bare hjelpe deg et stykke på vei. Du må gjøre din del av jobben selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå