AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Noen som vet om jeg kan få tak i Maggi nudler i Norge? Og isåfall hvor?? Anonymkode: b3fbf...38a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Jeg har aldri sett at noen av de store kjedene har det, så da vil du nok måtte se i "innvandrersjapper" som tar inn internasjonal mat. Eventuelt hvis du kan nøye deg med å bestille fra utlandet, så kan du jo sjekke ebay. Der finner man litt forskjellig krydder og tørrmat, men husk at det fort blir dyr frakt når varen enten veier mye eller tar stor plass. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmaggi+noodles.TRS0&_nkw=maggi+noodles&_sacat=0 Ellers er det jo fullt mulig å få tak i gode nudler i Norge også. YumYum-nudlene på coop synes jeg er gode, både å spise som de er, eller til å lage fulle nudleretter. (Ellers er jo ofte nesten 50% av varebeholdningen i innvandrersjapper bare nudler.) Bare hold deg unna de ekle eldorado/first price/rema/Mr. Lee nudlene. De har verdens ekleste konsistens, og kokevannet blir helt grått pga. hvetemelet som løser seg ut i vannet. Anonymkode: ab7a3...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå