Gå til innhold

Kontakt med britisk mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med engelskmenn og hvordan de er generelt? Ja... vet at det blir generalisering og det er individuelt også, men ting dere har lagt merke til?

har hatt kontakt med en engelskmann på nett lenge nå, det har vært ganske så intenst. Merker jo at han bruker sweetheart, love etc lett på kvinner han ikke kjenner hehe. Tok litt tid før jeg skjønte at det var vanlig. Så vet jeg at dette eksemplaret er kaffedrikker, har bare sjeldent sett han med en kopp te.. dette er en godt voksen mann. Han drikker en del, da, men mer til kos enn fyll. Også kan det virke som om han er en smule sjalu hehe

Anonymkode: 25d5a...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro britiske menn er akkurat like forskjellige som norske menn. Kjenner to som opprinnelig er britiske, og de er veldig ulike som personer, men ellers veldig like norske menn. Og å ha intens kontakt med noen man ikke har møtt ansikt til ansikt er idiotisk å legge noe i uansett. Begge drikker kaffe forresten. Som 90% av alle voksne menn.

Anonymkode: e7a2b...002

• Liker 1
Skrevet

Det med å bruke sånne ord er i alle fall veldig vanlig. De sier gjerne "babe", "love" og "darling" til kvinner bare fordi de er kvinner. Har opplevd å handle i butikken av folk som gir deg kvitteringen og sier "here you go, love". 

Anonymkode: e5c7e...88a

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro britiske menn er akkurat like forskjellige som norske menn. Kjenner to som opprinnelig er britiske, og de er veldig ulike som personer, men ellers veldig like norske menn. Og å ha intens kontakt med noen man ikke har møtt ansikt til ansikt er idiotisk å legge noe i uansett. Begge drikker kaffe forresten. Som 90% av alle voksne menn.

Anonymkode: e7a2b...002

Ja, er klar over at de er individer og ikke en uniform masse av menn :P 

men det er nå ofte litt kulturelle forskjeller i oppførsel, holdninger, interesser etc og noe som kan gå igjen litt. Nå har jeg jo også møtt han, så det er forbi bare nettstadiet, men det er på nett vi har kontakt siden han bor der han bor. Bor i Surrey.

Skrevet

Jeg dated en britisk en noen måneder, han var veldig intens. Gikk fort frem i forholdet og det ble for mye for meg.

Det var veldig mye gaver og spandering riktignok, og fikk inntrykket av at han/de er mer gentlemen enn hva norske menn er.  Om dette er vanlig eller ikke aner jeg ikke

Anonymkode: 39303...88f

Skrevet

Når det gjelder England og Norge så er kulturforskjellene på befolkningsnivå er mindre enn forskjellene på individnivå. Om du skjønner. Om det var snakk om en Kenyaner eller Mongoler hadde det vært omvendt. 

Jeg har bodd i London, og følte meg veldig på nett med briter. Vi deler så mye og skjønner sjargongen og humoren. De små interne kulturelle kodene knekker du fort etter hvert som dere blir bedre kjent. Og det er jo nettopp disse forskjellene som gjør et forhold spennende. 

Anonymkode: 3f1c8...cf8

• Liker 1
Skrevet
På 26.9.2017 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Jeg dated en britisk en noen måneder, han var veldig intens. Gikk fort frem i forholdet og det ble for mye for meg.

Det var veldig mye gaver og spandering riktignok, og fikk inntrykket av at han/de er mer gentlemen enn hva norske menn er.  Om dette er vanlig eller ikke aner jeg ikke

Anonymkode: 39303...88f

Ja, han jeg er med er også ganske intens, men kan jo være at vi begge fant intense typer, er jo noen nordmenn som kan være slik også.. eller tror du de tenderer til å være mer? 

Kan jeg spørre om dere hadde et avstandsforhold eller bodde begge i Norge/England da dere datet? 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder England og Norge så er kulturforskjellene på befolkningsnivå er mindre enn forskjellene på individnivå. Om du skjønner. Om det var snakk om en Kenyaner eller Mongoler hadde det vært omvendt. 

Jeg har bodd i London, og følte meg veldig på nett med briter. Vi deler så mye og skjønner sjargongen og humoren. De små interne kulturelle kodene knekker du fort etter hvert som dere blir bedre kjent. Og det er jo nettopp disse forskjellene som gjør et forhold spennende. 

Ja, jeg ser den :) ikke enorme forskjeller 

han har ringt meg på skype fra bilen noen ganger og det er morsomt å se han på "gal" side av bilen :fnise: men det hadde man jo også vendt seg til hehe

så er det jo det at alt høres så mye bedre ut på engelsk :) men jeg har fått han til å si noen norske ord og det er morsomt å høre hvordan han vil uttale det. Er det forresten lettere å bli kjent med folk der borte enn her i Norge? 

Skrevet

Briter flørter med alt og alle :fnise:

Vil si det er enklere å bli kjent med folk i London vs Oslo :)

Skrevet
17 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Mistenker han er homofil.

Mistenker at du er homofil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...