Engeline Skrevet 21. januar 2005 #21 Skrevet 21. januar 2005 Selv er jeg godt gift, men likevel er det noe som appelerer til meg... Hadde ikke hatt noe imot å utforsket litt, sammen med mannen min...
Kevin Skrevet 21. januar 2005 #22 Skrevet 21. januar 2005 Jeg tror ikke hverken seksuell tiltrekning eller forelskelse er kjønnsbetinget, snarere personbetinget. Det er liksom lov nå, så man har det mye friere på det planet. Det blir bare mer å velge mellom. Slik er det i allefall i min aldersgruppe, føler jeg. At ungdom ser på det som en motesak, kan godt være, men det kan jeg ikke uttale meg om.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #23 Skrevet 21. januar 2005 Virker som om det er in å være litt bi for tida.. Det samme tenker jeg. Dette er tydeligvis den nye trenden Men om en stund, når denne trenden får lagt seg, finner vi ut hvem som er bifile på ordentlig og hvem som er wannabe's. Så får la dem spille seg ferdig.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #24 Skrevet 23. januar 2005 Bare ordet pikekos får meg til å sovne. Noe så gørr kjedelig. Vil mye heller se to homser i aksjon enn to piker. Men ingen av delene appelerer noe særlig. Å ha sex med en som er like myk som meg får meg til å grøsse. Nei, glad for at jeg har en flott mann i sengen.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #25 Skrevet 23. januar 2005 Jeg er gidt og har en venninne på si. Mannen min syns det er dritdigg!! Jeg er ikke bifil, men akkurat henne tenner jeg på. Og jeg er kjempeglad det er lov å leke litt, selv om en er voksen.
Andrine22 Skrevet 24. januar 2005 #26 Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror at alle personer er litt bi' date= jeg. Absolutt ikke. Men jeg kan godt være den eneste som ikke er det, det gjør meg ingenting. Tanken på å være sammen med en annen dame gjør meg rett og slett fysisk kvalm. Men har absolutt ingenting imot andre som er bi/lesbisk/homofil...
Gjest fast bruker Skrevet 24. januar 2005 #27 Skrevet 24. januar 2005 Vel, i helgen fikk jeg oppfylt en hemmelig fantasi. Jeg hadde sex med en venninne!! Dette har jeg drømt om i mange år, og vært redd for å la det være noe annet enn en fantasi... JEG ANGRER IKKE! Dødsdeilig! Dette gjorde vi helt utenom at andre visste det, så det hadde ingen ting med oppmerksomhet å gjøre.
Gjest fast bruker Skrevet 24. januar 2005 #28 Skrevet 24. januar 2005 Vel, i helgen fikk jeg oppfylt en hemmelig fantasi. Jeg hadde sex med en venninne!! Dette har jeg drømt om i mange år, og vært redd for å la det være noe annet enn en fantasi... JEG ANGRER IKKE! Dødsdeilig! Dette gjorde vi helt utenom at andre visste det, så det hadde ingen ting med oppmerksomhet å gjøre.
NorthFace Skrevet 24. januar 2005 #29 Skrevet 24. januar 2005 Tror kanskje at dette med at jenter tenner på hverandre er et gammelt urinnstinkt. Fra gammelt av har det jo alltid vært "mangel" på menn. Menn har vært ute på jakt, ute i krig o.l. mens jentene har sittet igjen. Dette førte nok helt sikkert med seg litt jentekos for å drøye ventetiden før mennene kom tilbake. Før i tiden var det jo helt vanlig at en mann hadde flere kvinner. Bigami er jo også omtalt i Bibelen. Mon tro om ikke disse kvinnene koste med hverandre når det ikke var deres "tur"?
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #30 Skrevet 24. januar 2005 :o Hm. Hvorom allting er, om hvem som er bi og homo og hu og hei - det interesserer meg lite hva folk gjør bak egne dører, så lenge de ikke misbruker noen. Hva meg selv angår - jeg er klinegal, jeg elsker å kysse. Jenter er myke og deilige å kysse, så sant å si skulle jeg gjerne hatt venninner som var mer glad i å kline Ville utvilsomt spart meg for noen unødvendige episoder med gutter :o Men jeg FØLER ingenting for jenter, som jeg gjør for gutter, så jeg tror ikke det har med legning å gjøre. Fantaserer om jenter av og til, men det er mest for variasjonens skyld og hvis jeg ikke har en elsker eller noe på gang med en fyr. Jenter som sådan er ikke interessant. Men jeg skulle VIRKELIG ønske av og til at man kunne VELGE legning - jeg hadde glatt valgt å bli lesbisk tror jeg mye mindre trøbbel... Jeg har ikke hatt sex med en jente i betydningen - eh, jeg holdt på å si penetrering, men jeg mener berøring etc nedenfor beltestedet. Har rota, klint med, men ikke hatt sex. Hvor nå enn DEN grensen måtte gå... Jeg synes det virker spennende å gjøre det i teorien. Jeg vet ikke om jeg, i situasjonen, hadde gjenomført det/hatt lyst til å gjennomføre det. Men ja til klining. Hva andre måtte synes om det i såfall er helt uinteressant. Troro bare tidene skifter jeg, at jenter eksperimenterer mer åpenlyst nå.
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #31 Skrevet 24. januar 2005 Det med å være bi/kalle seg bi eller være nysgjerrig på eget kjønn, er en mote-greie. Det er gjerne litt in å si at man er bi, blitt. Så mye skriverier som det er om spesielt dette med jentekos, så er det nok mye av forklaringen på at flere og flere blir nysgjerrige og får lyst til å prøve ut dette. Det er vel ikke så merkelig, om man får historier fra venninner om hvor fantastisk debut man hadde med en annen dame og får innprenta dette nok ganger, samtidig som man leser hvor populært dette er i media, er det vel ikke helt unaturlig at man blir nysgjerrig på hva dette er for noe.
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2005 #32 Skrevet 24. januar 2005 På ungdomsskolen jeg gikk på var det "kult"/populært at jenter klina med jenter. Av den grunnen sto det flere "wannabe-lesber" rundt omkring i skolegården og forsøkte så best de kunne å være moderne og samtidig hisse opp evt mannlige tilskuere. Vet ikke om dette er noe lignende? Noen sier jo at alle innerst inne er bifile... vet ikke om dette stemmer jeg... Personlig har jeg aldri gjort noe sånt.. det faller overhode ikke naturlig for meg. Men at andre gjør det er da greit nok. Lurer på hvorfor det som regel er jenter som holder på sånn... ? Hvorfor ser man aldri menn stå å flørte/kline med hverandre Fordi de aller fleste menn er livredde for homofili. Jeg tror de ser på det som ekstremt truende.... Ellers er bifil og biseksuell ikke helt det samme. Man kan godt være biseksuell uten å være bifil. Jeg mener at man kan tenne seksuelt på samme kjønn uten å forelske seg i dem. Jeg tenner på kvinner men forelsker meg ikke i dem.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #33 Skrevet 24. januar 2005 Jeg er gidt og har en venninne på si. Mannen min syns det er dritdigg!! Jeg er ikke bifil, men akkurat henne tenner jeg på. En smule selvmotsigende......eller.....?
Gjest Fast bruker Skrevet 25. januar 2005 #34 Skrevet 25. januar 2005 Det med å være bi/kalle seg bi eller være nysgjerrig på eget kjønn, er en mote-greie. Det er gjerne litt in å si at man er bi, blitt. Så mye skriverier som det er om spesielt dette med jentekos, så er det nok mye av forklaringen på at flere og flere blir nysgjerrige og får lyst til å prøve ut dette. Det er vel ikke så merkelig, om man får historier fra venninner om hvor fantastisk debut man hadde med en annen dame og får innprenta dette nok ganger, samtidig som man leser hvor populært dette er i media, er det vel ikke helt unaturlig at man blir nysgjerrig på hva dette er for noe. Kall det gjerne en mote-greie, selv om jeg er i tvil om du har fasiten. Min erfaring sier at jeg turte endelig!!! Grunnen til det er nok at det ikke lenger er så tabu. Jeg fantaserer ikke om jenter, fordi alle andre gjør det. Men jeg virkeliggjorde fantasien fordi andre har gjort det. Takk for at samfunnet har blitt mer tolerant :-)
Xiomy Skrevet 25. januar 2005 #35 Skrevet 25. januar 2005 Jeg sier ikke jeg har fasiten, men det ER plutselig veldig populært å si at man er bi, spesielt blandt ungdommen kanskje, men også blandt mer voksne. Og blandt ungdommene er det antakelig ganske "kult", om du skjønner hva jeg mener nå. Mulig du følte deg litt truffet av at jeg brukte ordet "mote-greie". Det gjelder selvfølgelig ikke alle, for deg var det helt sikkert fint at du endelig turte fordi samfunnet er blitt mer åpent rundt det. :-) Men jeg tror også at endel får slike innfall om å ha sex med eget kjønn ut ifra anbefalinger fra andre og hva de leser og hører om i media, som de kanskje i utgangspunktet aldri har gått og vært veldig nysgjerrige på ellers. Mens andre igjen har lekt med tanken lenge og har tatt sine første steg på veien, og funnet ut at det var noe de ønsker å gjenta, eller kanskje tvert imot at dette var en fantasi som hadde det best som nettopp det. Folk er forskjellige, og godt er det :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå