Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Hei!! Er litt forskrekket! Var på byen her om dagen og oppevde at jenter hadde en nærmest seksuelle kontakt med hverandre (kyssing, kosing osv....) Det var ikke bare et "par", menn flere som praktiserte dette! Jeg spør meg selv: Jeg liker BARE menn, er det jeg som er unormal?? Nekter å tro at så mange av oss jenter er bifile/lesbisk! Kunne aldri tenkt meg å klint/rotet med ei venninne. Hva er der med oss jenter om dagen??? Klemz fra moi
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Det har med grensesprening å gjøre, opprørstrang, å sjokkere litt og å erte på seg det motsatte kjønn.
CheapChampagne Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Virker som om det er in å være litt bi for tida..
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 På ungdomsskolen jeg gikk på var det "kult"/populært at jenter klina med jenter. Av den grunnen sto det flere "wannabe-lesber" rundt omkring i skolegården og forsøkte så best de kunne å være moderne og samtidig hisse opp evt mannlige tilskuere. Vet ikke om dette er noe lignende? Noen sier jo at alle innerst inne er bifile... vet ikke om dette stemmer jeg... Personlig har jeg aldri gjort noe sånt.. det faller overhode ikke naturlig for meg. Men at andre gjør det er da greit nok. Lurer på hvorfor det som regel er jenter som holder på sånn... ? Hvorfor ser man aldri menn stå å flørte/kline med hverandre?
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Jeg tror at alle personer er litt bi, jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Lurer på hvorfor det som regel er jenter som holder på sånn... ? Hvorfor ser man aldri menn stå å flørte/kline med hverandre? Fordi samfunnet er mer åpent når det gjelder jenter ang dette.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #7 Skrevet 19. januar 2005 Men hvorfor har det blitt slik ? Fordi mannfolk synes det er opphissende å se to jenter sammen? Synes dere jenter det er opphissende å se to gutter?
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #8 Skrevet 19. januar 2005 Men hvorfor har det blitt slik ? Fordi mannfolk synes det er opphissende å se to jenter sammen? Synes dere jenter det er opphissende å se to gutter? Aleksander og Hestafion var litt kult, ja. Men nei, egentlig ikke opphissende å se to fyrer.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2005 #9 Skrevet 19. januar 2005 Kunne ikke tenke meg å kline med en jente og skjønner meg ikke helt på de som gjør det uten å være lesbisk eller bi. Kjenner forresten en gutt som klina med en gutt for å provosere. Mange ble provosert(særlig gutter), da fortsatte han å flørte med gutta. Så vidt jeg vet er han hetero, men ville knuse litt homofobe holdninger blant folk.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2005 #10 Skrevet 19. januar 2005 Jeg tror at alle personer er litt bi' date= jeg. He-he. Kjenner en som ikke tror noen er det. Hun tror ikke på folk hvis de sier de er bi. Hun tror at de som sier de er bi ikke har innsett at de er homofile/lesbiske.
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 Jeg tror ikke at alle har en bifil legning, men at alle kan bli (sexuelt) tiltrukket av en person av samme kjønn. Og at bifile egentlig er lesbiske/homofile er da bare tull. Det må være kult å være bi, foresten. Mye mer å velge i.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2005 #12 Skrevet 19. januar 2005 Har venner og bekjente som er homofile,lesbiske, bifile og heterofile. Har ingen problemer med å tro på at folk er det ene eller det andre. Om alle er bi eller ikke kan jeg ikke svare på. For min egen del kan jeg jo se at en jente er pen, men det er jo menn jeg blir tiltrukket av. Så mange tullinger av noen mannfolk som jeg var forelsket i da jeg var singel høres det slitsomt ut om jeg skulle vært bi. Da hadde jeg vel blitt forelska i de merkeligste av de merkeligste av damene også. :-? (Heldigvis fant jeg en mann som det ikke står stempla TULLING i pannen på)
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #13 Skrevet 19. januar 2005 Har ikke noe imot og kysse med en venninne jeg.. Er jo så mye annet som e mer sprøtt liksom..
Gjest Bringebær Skrevet 20. januar 2005 #14 Skrevet 20. januar 2005 Mange jenter kliner å koser med hverandre ute på byen for å få oppmerksomhet, og tro meg det funker. Mannfolk blir kåte av det og andre jenter sier æsj! Men nå er det jo in å være litt bi.. Både for gutter og jenter.
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #15 Skrevet 20. januar 2005 Jeg tror også at dette er en in-ting. Har gjort det selv også. På en måte litt spennende.... Forøvrig synes jeg ordet pike-kos er helt forferdelig. Gir meg pedofile assosiasjoner :evil:
Heidipia:) Skrevet 20. januar 2005 #16 Skrevet 20. januar 2005 Virker som om det er in å være litt bi for tida.. Jupp!!sikker på mange gjør det bare for at de tror det er så tøft..
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #17 Skrevet 20. januar 2005 Forøvrig synes jeg ordet pike-kos er helt forferdelig. Gir meg pedofile assosiasjoner :evil: HELT enig! :-x Det minner meg om gamle griser som sitter og koser seg med barneporr *grøsse*
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #18 Skrevet 20. januar 2005 Jeg tror det har noe med oppmerksomhetstrang å gjøre.Rett og slett.
Gjest Wallman Skrevet 21. januar 2005 #19 Skrevet 21. januar 2005 Forøvrig synes jeg ordet pike-kos Den samme assosiasjonen får jeg av helt glattbarberte jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå