AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 (endret) ...og får han til å tro at det er noe gutter gjør. Han forteller han at det er jenter som sitter og tisser, mens ordentlige menn og gutter står og pisser. Dette gjør meg rasende, og det blir kjempekrangel. Er dette greit? Synes det er fryktelig "gammeldags" av han når han fører slike holdninger over på guttungen, som bare er 7 år gammel. Jeg oppfordrer han til å sitte å tisse fordi det handler om hygiene, og når gutter står og tisser, spesielt de minste, så spruter det tiss overalt. Men nå sier han bare at det er "flaut for gutter å sitte å tisse". Er det greit å oppfordre små barn til dette? Jeg og mannen min ender ofte opp i kjempekrangle pga dette. Anonymkode: bdddd...c42 Endret 26. september 2017 av sofie777 9
Ms. Steele Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Gutter står vel og tisser fremdeles? Hva er gammeldags med det? 21
Populært innlegg Pysa Skrevet 26. september 2017 Populært innlegg #3 Skrevet 26. september 2017 Da er det mannen sin oppgave å vaske på do. 57
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Hvorfor kan ikke gutter stå og tisse? En av menns fordeler er at det går raskt å tisse og det derfor sjelden er kø på herredoen mens det er lang kø hos damene. Anonymkode: f19fe...5a1 5
EDM Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 "Og får han til tro at dette er noe gutter gjør". Det er noe gutter gjør ... 30
LiseTV Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Sitter alltid hjemme når jeg tisser. Viss ikke kan det bli sølet. 4
Linazer Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 (endret) Hva i alle dager er galt med det? Det er faktisk slik at de fleste menn står og tisser mens kvinner sitter. Endret 26. september 2017 av Linazer 9
Horten Market Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Skal love deg at det blir mye mer søl når en gutt med halvt "mårrabrød" skal sette seg ned og tisse ... 8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 Ekte menn står og pisser. Tøfler sitter ned som små jenter og tisser. Anonymkode: 15777...071 9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 12 minutter siden, Pysa skrev: Da er det mannen sin oppgave å vaske på do. Nei, Anonymkode: 15777...071 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #11 Skrevet 26. september 2017 Det er bevist at det er sunnere for prostata å sitte. Minsker kreftrisikoen, fordi man får tømt seg bedre. Man skal være bra teit for å mene at det er en "kvinneting" å sitte, og at det er flaut å tisse som en jente. Anonymkode: c81fb...6af 38
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 Jeg synes det er best når guttene i huset sitter å tisser. Om de ikke søler/spruter så kan de gjerne stå, men det er tiss overalt. Det lukter tiss veldig fort etter jeg har vasket doen. Så jeg forstår deg godt. Men her i huset så oppfordrer ikke faren dem å stå da. Jeg tror ikke gutter/menn er klar over hvor mye det spruter små, små dråper når de tisser stående. Anonymkode: fb9ac...ee1 19
s0la Skrevet 26. september 2017 #13 Skrevet 26. september 2017 Ser ikke problemet. Han kunne sagt det annerledes da; at det er greit både å stå og sitte å tisse. Han kan bestemme det helt selv. Kan være lurt å kunne begge deler! Å stå å tisse er da ikke noe dumt. Lær han å tørke opp hvis han tisser utenfor. 3
omarel Skrevet 26. september 2017 #14 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dette greit? Synes det er fryktelig "gammeldags" av han når han fører slike holdninger over på guttungen, som bare er 7 år gammel. Jeg oppfordrer han til å sitte å tisse fordi det handler om hygiene, og når gutter står og tisser, spesielt de minste, så spruter det tiss overalt. Men nå sier han bare at det er "flaut for gutter å sitte å tisse". Er det greit å oppfordre små barn til dette? Jeg og mannen min ender ofte opp i kjempekrangle pga dette. Anonymkode: bdddd...c42 Som mann så urinerer jeg stående og sittende. Når jeg er ute i offentlige og urene do så tisser stående, hjemme sittende, land med pissoarer på gulv foretrekker jeg sittende da de er mer hygieniske. Alltid når jeg urinerer setter jeg på papir i penis hode for ikke å få urin på trusen. Dette lærte jeg av min far. Det er viktig at barnet lærer å tisse både stående og sittende, men at han må ta en vurdering på hva som er renest da urin er urent og uhygienisk. Som muslim så er renslighet og hygiene noe man lærer fra vi er barn. Samme hygiene lærer jeg min datter, og får jeg gutt så skal jeg lære han samme hygiene. Også når jeg avfører så avslutter jeg med å vaske anusen med vann og hendene med såpe. Dette lærte jeg av både far og mor. Dette lærer jeg også mine barn. Dere bør nok inngå kompromiss og fokuserer å lære barnet nyanser. Det at mann er mann og skal tisse på den måten er feil og korttenkt. EN MANN ER, OG SKAL ALLTID VÆRE REN OG HYGIENISK. Hilsen en MANN 11
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #15 Skrevet 26. september 2017 Gutter bør læres til å sitte og tisse, både for egen helses skyld og renhold. Jeg hadde også blitt sur om mannen prøvde å si noe sånt, men nå har jeg valgt en oppegående mann som sitter selv og tisser. En selvfølge forsåvidt Anonymkode: 7ce21...b2f 17
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #16 Skrevet 26. september 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekte menn står og pisser. Tøfler sitter ned som små jenter og tisser. Anonymkode: 15777...071 Fortell det til mannen min på 1,90 og 100 kilo, du. Og for ordens skyld, det har han gjort lenge før jeg traff ham, sånn før noen begynner å fable om femnazier og tøfler. 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bevist at det er sunnere for prostata å sitte. Minsker kreftrisikoen, fordi man får tømt seg bedre. Man skal være bra teit for å mene at det er en "kvinneting" å sitte, og at det er flaut å tisse som en jente. Anonymkode: c81fb...6af Nettopp! Som TS sier, det er da utrolig gammeldags å mene at "ekte menn" står og tisser. Dumme menn står og tisser, tenker jeg vi sier. Ikke bare er det sunnere å sitte, det blir utrolig mye mindre søl. Både mannen min og sønnene våre sitter, og de eneste gangene det er tissesøl på badet er når vi har gjester av hankjønn som tror de beviser sin manndom med å stå å tisse. Anonymkode: 96a40...970 19
Gjest chisandra Skrevet 26. september 2017 #17 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dette greit? Synes det er fryktelig "gammeldags" av han når han fører slike holdninger over på guttungen, som bare er 7 år gammel. Jeg oppfordrer han til å sitte å tisse fordi det handler om hygiene, og når gutter står og tisser, spesielt de minste, så spruter det tiss overalt. Men nå sier han bare at det er "flaut for gutter å sitte å tisse". Er det greit å oppfordre små barn til dette? Jeg og mannen min ender ofte opp i kjempekrangle pga dette. Anonymkode: bdddd...c42 Hvis dette gjør at dere ofte ender opp i kjempekrangler, så ønsker jeg dere lykke til når ordentlige, reelle utfordringer krysser deres vei
Gjest padawan Skrevet 26. september 2017 #18 Skrevet 26. september 2017 Jeg skjønner meg ikke på deg TS. Mannfolk står fremdeles og tisser. Spruter det over alt er det fordi han ikke har lært seg å trekke forhuden tilbake før en tisser. Hvis ikke en gjør det spruter det nær sagt over alt.
Sillyline Skrevet 26. september 2017 #19 Skrevet 26. september 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor menn må stå og tisse, med mindre det er ute i naturen. 10
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #20 Skrevet 26. september 2017 Skjønner det er irriterende, men rasende? Mine jenter nekter å gå på do på skolen, fordi det alltid er tiss rundt og på do. Det er småguttenes skyld. Min mann sitter alltid hjemme, det er jo like mye hans bad og hans vaskejobb. Kan dere ikke klare å bli enige om noen kompromisser, gutten lærer å tisse både stående og sittende, du forteller ham (og faren) at du foretrekker sittende, og de må vaske doen hver dag hvis de tisser stående (gjør mannen din det hjemme? Da må han vel vaske?), og begge deler er ok, og hva om han rett og slett velger selv, eller venter til han er litt eldre med å kun tisse stående. Hvorfor syns faren det er så viktig? Skolen vil soleklart foretrekke at han sitter noen år til. Anonymkode: 40c59...65e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå