Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er gravid i uke 29. Jeg sover veldig lite om natten da jeg får så voldsomme "rastløse bein" - i det siste har det vært så gale at jeg ikke har sovet i det hele tatt. I natt var det så vondt at jeg måtte bare stå opp og ut og gå.

Jeg har jernmangel og er derfor ganske trøtt/slapp i tillegg. Jeg lurer på om noen har råd til å fungere i løpet av dagen.

Jeg jobber 40-50 lang vekke og må kjøre 40-50 min med bil (hver vei) - jeg gruer meg til å kjøre til og fra jobb då det er voldsomme kø og er så redd for å sovne mens jeg står stille i køen.

Det er ikke mulighet for å ta buss heller, då det ikke går buss her ifra før etter jeg skulle ha begynt på jobb.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er så livredd hver vei, i tillegg har jeg kontorjobb - så er kjemperedd for å sovne på jobb. 

Jeg drikker ikke kaffi, brus drikkes sjeldent. Er det innafor med en liten battery for å fungere i løpet av dagen?

Noen som har tips til å holde meg våken, og tips til å få sove om natten? Få vekk de rastløse beina?

Takk for ALL tips!!

Anonymkode: 9115e...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt magnesium for beina? Det kan være forsøket verdt i såfall.

Anonymkode: e9df4...302

Skrevet

Støttestrømper og magnesium? Ville tatt det opp på neste kontroll også. Kanskje ikke helt gunstig at du jobber så mye som du gjør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...