Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt inntrykket av at når venner rundt meg skal få barn, så har de nærmest svømt i diverse gratis babypakker. Nå når det endelig ble min tur, så finner jeg bare to. REMA 1000 og apotek1 sin. Vet også at barnas hus gir bort bleiebøtte, men det er noen timers kjøring unna til en slik butikk. 

Vet dere om flere?

Anonymkode: f26b0...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiwi har hatt, men pga leveringsproblemer har de nettopp avsluttet kampanjen. Utenom dette og de du nevner er det ingen «gratis» babypakker, bare velkomstgaver til div. bokklubber. 

Anonymkode: eeb2c...365

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kiwi har hatt, men pga leveringsproblemer har de nettopp avsluttet kampanjen. Utenom dette og de du nevner er det ingen «gratis» babypakker, bare velkomstgaver til div. bokklubber. 

Anonymkode: eeb2c...365

Vet det er veldig mange som har hatt. BAM, Libero, vitus apotek og  RIMI for å nevne noen, så nå er jeg mest redd for at det blir tomt for de to siste også innen jeg får hentet 😅 

Vil ikke kalle de bokklubbene gratis nei, for kommer garantert til å glemme å avbestille hver måned.

Så da er det vel ikke flere da. Takk for svar :)

Skrevet

Vitus apotek har vel avsluttet sin. Fikk den forrige graviditet, men den finnes ikke nå. Kiwi sin kommer tilbake har jeg hørt. Så; Rema 1000, apotek1 (kiwi etterhvert)

sjekk babypakker.no den er oppdatert :)

Skrevet
18 minutter siden, malicious skrev:

Vitus apotek har vel avsluttet sin. Fikk den forrige graviditet, men den finnes ikke nå. Kiwi sin kommer tilbake har jeg hørt. Så; Rema 1000, apotek1 (kiwi etterhvert)

sjekk babypakker.no den er oppdatert :)

Var den siden jeg så på ;)

• Liker 1
Skrevet

Apotek 1 og Rema sine pakker er veldig innholdsrike, så du får ganske mye. Jeg var iallefall veldig fornøyd! Vi har også hentet bleiebøtten, og den er super! I tillegg meldte vi babyen inn i Go' Boken. Velkomstpakken der er veldig fin, men jeg kommer ikke til å ta imot alle pakkene fremover.

Anonymkode: bfe69...4fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...