AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Hjelp Føler meg som verdens slemmeste kvinne, men jeg irriterer meg over datens utseende .. Han har ikke skjeggvekst/kroppshår - og ser derfor veldig ung ut.. Han er over 35, men venninner av meg tar han for å være i 20-åra. Kjenner dette plager meg mer enn det burde. Han er kjempesnill og voksen i væremåten. God og stabil jobb, omtenksom og egentlig drømmemannen, men så er det det her med skjegg og kroppshår da ... Føler jeg dater en guttunge og ikke en ekte mann. Føler meg råtten som tenker tanken på å dumpe han for noe så lite .. Noen råd ? Anonymkode: 5668b...649
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Ikke bytt han ut med en asiat? Anonymkode: 398a6...dc9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Dump han. Han fortjener bedre enn deg. Anonymkode: e8a4e...bf1 7
Gjest Froning Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen råd ? Det at du ikke tenner på han er så ikke mye du kan gjøre noe med. Tror du vet selv at det ikke er riktig å bli sammen med en kar fordi han er snill og stabil. Det ville vært å gjøre det av veldedighet og det blir feil Endret 25. september 2017 av Froning
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Neida, smaken er som baken. Forskjellig fra person til person. Du er ikke slem. Du vet hva du selv kan leve med og ikke. Er det avtennende så kan du jo ikke tvinge deg selv til å tiltrekkes han mer. Men du kan jo si til han at du syntes skjegg er utrolig sexy og at han ville sett hot ut med skjegg, og håpe han tar hintet og gror noe? Om han faktisk ikke har hårvekst er det jo litt anderledes. Da får du se deg om etter en annen. Har selv dumpa en mann pga hårvekst, men da pga altfor mye på kroppen og brystet, og begynte etterhvert å få skikkelig tett stort skjegg i ansiktet også. Tenningen min bare visnet rett og slett selvom han var en bra kar med god jobb, god humor og gode verdier. Anonymkode: 2c637...df4 1
jabx Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det avtennende så kan du jo ikke tvinge deg selv til å tiltrekkes han mer. Men du kan jo si til han at du syntes skjegg er utrolig sexy og at han ville sett hot ut med skjegg, og håpe han tar hintet og gror noe? Om han faktisk ikke har hårvekst er det jo litt anderledes. Da får du se deg om etter en annen. Han mangler jo skjeggvekst skriver TS. Altså kan han ikke gro skjegg, antar jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp Føler meg som verdens slemmeste kvinne, men jeg irriterer meg over datens utseende .. Han har ikke skjeggvekst/kroppshår - og ser derfor veldig ung ut.. Han er over 35, men venninner av meg tar han for å være i 20-åra. Kjenner dette plager meg mer enn det burde. Han er kjempesnill og voksen i væremåten. God og stabil jobb, omtenksom og egentlig drømmemannen, men så er det det her med skjegg og kroppshår da ... Føler jeg dater en guttunge og ikke en ekte mann. Føler meg råtten som tenker tanken på å dumpe han for noe så lite .. Noen råd ? Anonymkode: 5668b...649 Er det venninnenes ord som har kommet opp som en dealbreaker her, eller kom det før venninnene begynte å sende negative signaler? Kjernespørsmålet blir jo om du er forelsket i mannen. Det høres faktisk ikke slik ut. Det høres mer ut som du har vurdert ham basert på en ønskeliste hvor han stryker på behåring. Anonymkode: da03c...999
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Hvor mange ganger har du møtt han da? Hvis du ikke føler deg noe fysisk tiltrukket etter 3-4 dater så er det egentlig lite sannsynlig at det skal skje. Det KAN komme med tiden, men det er ikke veldig sannsynlig. Da er det bedre å avslutte før det blir sterke følelser inne i bildet fra andre parten. Ja, det kan føles overfladisk å dumpe noen som er alle tiders på andre måter, men om det ikke er fysisk tiltrekning så vil vedkommende aldri bli noe mer enn en venn (samme hva folk her inne skriver). Noen skriver at han fortjener bedre enn deg. Det er idiotisk å skrive, men det er noe sant i det. Alle fortjener noen som faktisk er tiltrukket av seg, og som de er tiltrukket av. Anonymkode: 62bcc...26c
Mannemann84 Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 En ting er sikkert, hver eneste mann som noen ganger leser dette vil gro skjegg og beholde det resten av livet. Jeg har et par kamerater som sverger til at de lettere får kjæreste med skjegg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 Jeg synes du legger for stor vekt på hårveksten hans. Samboeren min har veldig beskjeden hårvekst, men ser da ut som en mann for det, mens eksen min var skikkelig hårete, men mer gutteaktig. Anonymkode: 2b4f7...73c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #11 Skrevet 27. september 2017 Du er slem hvis du dumper han. Du er bare nødt til å gifte deg og leve lykkelig alle dine dager med han. Anonymkode: 7aa29...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå