Gå til innhold

Jeg vil kun ha han som ikke vil ha meg..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såeh... er jeg normal eller er jeg "helt fucka i hodet.."? (Beklager ordbruken, men blir litt frustrert over meg selv..!) 

Saken er: Ble singel på nyåret.. Vørt singel til sommern, møtte en utrolig kjekk mann som jeg ikke hadde tenkt å bli betatt av, men som jeg altså ble..

Han sa fra starten av at han ikke ønsket noe forhold, noe jeg heller ikke trodde jeg ville ha.. (noe jeg egetlig heller ikke vil nå, men..) 

Jeg var vel litt brisen enkveld og sa at jeg likte han, og jeg tror jeg "skremte han vekk" med dette..

Uansett har kontakten oss mellom "dødd ut", og jeg forsøker å tenke på at det er mange andre fisk i sjøen der ute.. 

Og det er det er det jo også..!! Jeg vil ik høre ut som jeg er innbilsk, men flere kompiser med meg flørter med meg daglig, jeg blir bedt på dater, og får ofte komplimenter for utseende mitt.. 

Men når det kommet til stykket og noen andre ber meg ut, vil møte meg, eller blir for direkte i flørtingen, så får jeg kalde føtter og kommer på en eller annen tynn Undskyldning(!) 

Så er dette normalt?? Når jeg tenker op han fyren fra i sommer, så husker jeg faktisk at jeg allerede i sommer var litt skeptisk til enkelte faktorer med han, men nå når han har vært/er så avvisende så tenker jeg på han flere ganger om dagen!!! 

Huff!!! Så sykt stereotypisk kvinnfolk!! :edie:

Noen som har noen kloke ord til meg?? :fnise:

Anonymkode: 374a3...ced

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest BingMingTingSing
Skrevet (endret)

Ai! Det eneste jeg kan si er; Jeg kjenner meg så jævlig godt igjen! Faen, ikke lett å slutte å tenke på noen.. Altså, når dette har skjedd med meg, har jeg prøvd å finne alt som er negativt med fyren, sagt til meg selv at vi INGENTING til felles. Også har det sakte men sikkert gått over. Det kan ta laaang tid, men det er heldigvis mange fisker i sjøen. 

Endret av BingMingTingSing
X
Skrevet

Du beskriver meg. Jeg er sååå barnslig. Jeg vil bare ha de som ikke vil ha meg, og når jeg merker at noen liker veldig blir jeg sånn ew så desperat. Er jo helt utrolig barnslig, men sånn er det bare. 

Anonymkode: 94ab9...a7a

Skrevet

Jeg kan bli interessert i folk jeg egentlig ikke liker under det spillet der, men da handler det mest om at jeg kjeder meg og de byr på motstand - og jeg tror egentlig man er mer interessert i spillet/motstanden enn selve personen. 

Skrevet

Jeg er i nesten helt lik situasjon. Har så lyst til å sende melding og bare høre hvordan det går med han, for jeg tenker så mye på han og om han har det bra. Hadde ikke tenkt å møte noen i det hele tatt, men så møtte jeg denne mannen da og selv om jeg prøvde å ikke falle for han så gjorde jeg nok det... 

Anonymkode: 24031...6a0

Skrevet

Han sier han ikke vil ha forhold, skygget banen øyeblikket du sa du likte han og har etter det vært kjip, kald og avvisende mot deg og der du i utgangspunktet ar skeptisk til trekk ved han?

Høres ut som du er forelsket i en illusjon og ikke han. At han er kjekk er ca det eneste positive du sier om han, er det virkelig nok for deg?

Anonymkode: 13c92...809

Skrevet

Ja, jeg har et godt råd til deg.

Bruk mer tid på jobb, utdanning, familie, venner, trening, selvutvikling og hobbyer. Mindre tid på menn.

Anonymkode: 1e010...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...