AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Jeg skrudde litt for mye på termostaten som stiller inn temperaturen og det som skjedd var at den ble løs og ovnen slutta å lyse/virke. Jeg skrudde opp det termostaten sitter for se om jeg kunne feste den igjen, men jeg ser ikke noe sted å feste den slik at den blir sånn den var. Hva søren gjør jeg, det er ganske kaldt her. Kan den fikses? Evt. hvordan?😨 Anonymkode: 55d5c...a34
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Hvilken type ovn? Hvor gammel ovn? Bilde? Anonymkode: c7ed2...8eb
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrudde litt for mye på termostaten som stiller inn temperaturen og det som skjedd var at den ble løs og ovnen slutta å lyse/virke. Jeg skrudde opp det termostaten sitter for se om jeg kunne feste den igjen, men jeg ser ikke noe sted å feste den slik at den blir sånn den var. Hva søren gjør jeg, det er ganske kaldt her. Kan den fikses? Evt. hvordan?😨 Anonymkode: 55d5c...a34 Hvorfor fjernet du "Brrr" i overskriften? Anonymkode: 08d89...230
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fjernet du "Brrr" i overskriften? Anonymkode: 08d89...230 Opprettet to tråder i ulike forum da det ikke var bra respons her. Fikk mye mer i den andre, men ikke svar på selve spørsmålet😅 Anonymkode: 55d5c...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå