Gå til innhold

igjen sitter far og to små barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

prøver å gjøre en lang historie kort her..

vi har en familie som vi har feriert med hver sommer siden jeg var liten, har enda kontakt med voksne og barn (vel, vi er 27 nå) disse menneskene betyr selvsagt noe spesielt for meg. Vi ferierer enda sammen.

I sommer kom ikke minstemann (fortsatt 27 år) ned hit som alltid, etter 8år, og to barn sammen, var det blitt slutt mellom han og dama, så det var vanskelig å få til.

For en liten uke siden fikk jeg den vonde beskjeden, denne jenta, mammaen til disse to barna, valgte å ta livet sitt. Igjen sitter en knust x, en gutt på 6 mnd, og ei jente på 3 år. Å jeg føler meg så ubrukelig! Har så lyst å vise at jeg bryr meg om disse, men de bor på andre siden av landet, å jeg har dessverre ikke sjans til å ta turen. 

Hva gjør man i en slik situasjon? Hvordan vise at man er her, til tross for avstanden? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du respekterer at han har andre mennesker som er mye nærere han enn du er.

Men du sender selvsagt en blomst, skriver et kort om at du er der e.l.

Det er trist, men det er et faktum at du ikke skal presse deg på, men du kan vise din støtte.

Anonymkode: 7fc46...1ec

Skrevet

Send et kort eller slå på tråden. Skriv at de var savnet i sommer, selv om dere forsto, og at dere er fryktelig trist over å høre pm bortgangen. At dere gjerne vil hjelpe om det er noe dere kan bidra med tross avstand. Jeg ville også konferert med øvrig familie vedr at noen kommer i begravelsen (ikke alle, men noen representantervfir feriegjengen) for å vise støtte og sympati. 

Anonymkode: 78979...90b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...