carmen81 Skrevet 28. september 2017 #21 Skrevet 28. september 2017 Dratt frem bua/en av kasteknivene og fått stilnet hanekreket
penny_ Skrevet 28. september 2017 #22 Skrevet 28. september 2017 Jeg ville forresten bedt de om å flytte hanen til andre siden av huset slik at de får dem utenfor sitt eget soveromsvindu
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #23 Skrevet 28. september 2017 Åååh, vi hadde en hanenabo for noen år siden! Tortur for et b-menneske Anonymkode: d3d2d...1e4
Gjest NotNaomi Skrevet 28. september 2017 #24 Skrevet 28. september 2017 All min medlidenhet Ts. Fysøren. Var nabo med en som hadde selv,men da bodde jeg veldig landlig og det var nok 50 m mellom husene våre. Likevel holdt det på å klikke for meg! Hver eneste morgen i to timer holdt den hanen på. Flotte fugler,men for et spetakkel!
Oardnji Skrevet 28. september 2017 #25 Skrevet 28. september 2017 On 26.9.2017 at 3:49 PM, penny_ said: Gjelder det tramping også? Det har gått et år nå, men kan ikke si at jeg sover bedre gjennom det enda, så det har jeg ikke troen på Man blir heller ikke vant til vekkerklokken. Den skal jo liksom vekke deg. Når jeg først flyttet inn med mannen min, så våknet jeg hver morgen av alarmen hans, han sover tungt og vekkeklokka hans har vanvittig med volum. Nå enser jeg den ikke lengre, har silt ut lyden for jeg har ikke bruk for den. Alarmen min våkner jeg fortsatt av, og den har såvidt lyd i seg. Pleide også å våkne av at søppeltømmerne kom hver mandags morgen, nå enser jeg ikke de heller. Hjernen kan lære seg å sile ut lyder den ikke har bruk for.
penny_ Skrevet 28. september 2017 #26 Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, Oardnji skrev: Når jeg først flyttet inn med mannen min, så våknet jeg hver morgen av alarmen hans, han sover tungt og vekkeklokka hans har vanvittig med volum. Nå enser jeg den ikke lengre, har silt ut lyden for jeg har ikke bruk for den. Alarmen min våkner jeg fortsatt av, og den har såvidt lyd i seg. Pleide også å våkne av at søppeltømmerne kom hver mandags morgen, nå enser jeg ikke de heller. Hjernen kan lære seg å sile ut lyder den ikke har bruk for. Det gjør ikke min hjerne. Våkner av at de over går ned trappen og over gulvet hver morgen
Ak90 Skrevet 28. september 2017 #27 Skrevet 28. september 2017 Hanen min er stille om vi ikke slipper han ut. Be de slippe den ut senere i helgene.
bib_84 Skrevet 28. september 2017 #28 Skrevet 28. september 2017 Jeg leide hos noen meg høns og hane en gang. De hadde hanen inne på natta, da var den stille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå