Gå til innhold

Naboen har skaffet seg hane ......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dratt frem bua/en av kasteknivene og fått stilnet hanekreket

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forresten bedt de om å flytte hanen til andre siden av huset slik at de får dem utenfor sitt eget soveromsvindu :)

Skrevet

Åååh, vi hadde en hanenabo for noen år siden!  Tortur for et b-menneske :bond:

Anonymkode: d3d2d...1e4

Skrevet

All min medlidenhet Ts. Fysøren. Var nabo med en som hadde selv,men da bodde jeg veldig landlig og det var nok 50 m mellom husene våre. Likevel holdt det på å klikke for meg! Hver eneste morgen i to timer holdt den hanen på. Flotte fugler,men for et spetakkel!

Skrevet
On 26.9.2017 at 3:49 PM, penny_ said:

Gjelder det tramping også? Det har gått et år nå, men kan ikke si at jeg sover bedre gjennom det enda, så det har jeg ikke troen på :P

Man blir heller ikke vant til vekkerklokken. Den skal jo liksom vekke deg. 

Når jeg først flyttet inn med mannen min, så våknet jeg hver morgen av alarmen hans, han sover tungt og vekkeklokka hans har vanvittig med volum. Nå enser jeg den ikke lengre, har silt ut lyden for jeg har ikke bruk for den. Alarmen min våkner jeg fortsatt av, og den har såvidt lyd i seg.

Pleide også å våkne av at søppeltømmerne kom hver mandags morgen, nå enser jeg ikke de heller.
Hjernen kan lære seg å sile ut lyder den ikke har bruk for.

Skrevet
Akkurat nå, Oardnji skrev:

Når jeg først flyttet inn med mannen min, så våknet jeg hver morgen av alarmen hans, han sover tungt og vekkeklokka hans har vanvittig med volum. Nå enser jeg den ikke lengre, har silt ut lyden for jeg har ikke bruk for den. Alarmen min våkner jeg fortsatt av, og den har såvidt lyd i seg.

Pleide også å våkne av at søppeltømmerne kom hver mandags morgen, nå enser jeg ikke de heller.
Hjernen kan lære seg å sile ut lyder den ikke har bruk for.

Det gjør ikke min hjerne. Våkner av at de over går ned trappen og over gulvet hver morgen :P 

Skrevet

Hanen min er stille om vi ikke slipper han ut. Be de slippe den ut senere i helgene. 

Skrevet

Jeg leide hos noen meg høns og hane en gang. De hadde hanen inne på natta, da var den stille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...