AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Men han bruker mye tid på KG. Anonymkode: 99cc3...525
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Nei. Hva snakker man med en uten liv om? En person må jo ha interesser, meninger, læringsevne og engasjement for å skille seg ut fra veggved. En dater ikke en dør heller, liksom. Plenty med dem som gjør det, da. Særlig om du er pen eller rik. Anonymkode: f74c9...9e0 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Nei, selvsagt ikke. Anonymkode: 59069...508
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Jeg kunne fint vært sammen med en som ikke har noe liv, av akseptable årsaker som sykdom eller personlighet. At han rett og slett ikke kunne, eller interesserte seg for å gjøre noe spennende hele tiden. Men kunne aldri vært sammen med en mann som hang på KG. Det er bedre om han bruker internett tiden sin på å lese artikler om givende temaer eller studere emner som historie, politikk , biologi, religion, kunst, biler, båter eller lignende, enn å sitte på et kvinneforum. Anonymkode: 2eadf...afc 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 64e8a...b4b
chouette Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 Nei. Noe må da oppta et voksent menneske.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 Med mindre du er død så har du et liv. Anonymkode: f4ed1...134 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 Hadde tenkt at det var yppelig utgangspunkt. 1. Han har god tid 2. Han kan ha et liv med meg fordi han ikke har noe bedre å gjøre 3. Han kan spørre andre damer på KG om hvorfor jeg reagerer som jeg gjør når jeg blir forbanna eller sur, som kanskje skjønner det. Anonymkode: 95de0...f74 4
Elaine Marley Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 Spørs hva du mener med det? Sitter du bare inne hele dagen, og henger på kg? Jeg er veldig skeptisk. Synes det er viktig å gjøre andre ting enn å henge på et forum hele dagen. At man er innom her flere ganger om dagen kan jeg ikke si noe på, for det gjør jeg jo selv, men en som er her ekstremt mye er jeg veldig skeptisk til. Spørs også hva du fokuserer på her inne.
Elaine Marley Skrevet 25. september 2017 #10 Skrevet 25. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde tenkt at det var yppelig utgangspunkt. 1. Han har god tid 2. Han kan ha et liv med meg fordi han ikke har noe bedre å gjøre 3. Han kan spørre andre damer på KG om hvorfor jeg reagerer som jeg gjør når jeg blir forbanna eller sur, som kanskje skjønner det. Anonymkode: 95de0...f74 Med tanke på hvilke svar man får her inne ofte, så ville ikke jeg sett på det som positivt egentlig. 5
gjest 321 Skrevet 25. september 2017 #11 Skrevet 25. september 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han bruker mye tid på KG. Anonymkode: 99cc3...525 Jeg har ikke noe liv, men jeg er sammen med meg selv hele tiden! Så ja.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 Hvordan definerer du "ikke noe liv", da? Om du mener en som bare sitter inne, og har nettsurfing som eneste hobby, så nei. Om du derimot mener en som ikke er så sosial, som ikke flyr på byn hver helg, som ikke har ørten venner, som foretrekker å tilbringe lørdagskvelden hjemme foran tv'en med pizza og film, så definitivt ja Faktisk er jeg nå gift med en sånn mann, og er akkurat likens selv. Anonymkode: a46a2...31e 1
Teethgrinding Skrevet 27. september 2017 #13 Skrevet 27. september 2017 En fin mellomting er alltid lurt, som i så mye annet i livet. Moderasjon. Folk som løper fra fest til fest torsdag til søndag kveld er ufattelig slitsomme å henge etter. Det er givende å treffe mennesker, være sosial og å prioritere venner, men det kan ikke ta så av at man ender opp med overfladiske relasjoner eller at man er stressa ut av denne verden der man sitter i kjolen sin. Da mister det igjen mening. Det er også usikkert hvor givende det faktisk et å se enda en ny tv-serie sammen på lørdag kveld. Magen eser ut i bilringer hos dere begge. Å gå opp en trapp blir en seier. Den stillstand som kan skje med et par som ikke gjør en dritt sammen blir meningsløst. Kos og klem blir til et hemmende koselig fengsel. For mange par som er såkalt 'fornøyd med bare å være oss' er drit kjedelige og angstfylte enablers. Det er den gylne mellomveien man bør hylle. Den der man både koser seg sammen og går ut av huset og treffer venner. De såkalte 'uten liv' blir fort sittende inne lørdag kveld. Det er lov, men ikke hver dag, ikke hver helg. I prinsippet bør det være liten sosial forskjell på deg som singel og deg som kjæreste, utover rent praktisk tidsfordeling.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #14 Skrevet 27. september 2017 Jeg har heller ikke noe liv, så det hadde vært ypperlig. Da kunne vi vært to om det! Anonymkode: 2f208...908 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #16 Skrevet 27. september 2017 Om personen er lykkkelig, uansett hva h*n driver med, må da personen kunne sies å ha et godt liv? Siden personen har kommet frem til at slik vil h*n at livet skal være. Anonymkode: 3e5c9...171
WubWub Skrevet 27. september 2017 #17 Skrevet 27. september 2017 På 25.9.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: Jeg kunne fint vært sammen med en som ikke har noe liv, av akseptable årsaker som sykdom eller personlighet. At han rett og slett ikke kunne, eller interesserte seg for å gjøre noe spennende hele tiden. Men kunne aldri vært sammen med en mann som hang på KG. Det er bedre om han bruker internett tiden sin på å lese artikler om givende temaer eller studere emner som historie, politikk , biologi, religion, kunst, biler, båter eller lignende, enn å sitte på et kvinneforum. Anonymkode: 2eadf...afc Det er fullt mulig å kombinere KG bruk og andre aktiviteter. Faktisk er det ganske mange KG brukere som er opptatt av de tingene du nevner. En interesse trenger ikke utelukke en annen 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #18 Skrevet 27. september 2017 Nei, foretrekker at personen lever Anonymkode: fc316...ce5 1
BerntHulken Skrevet 27. september 2017 #19 Skrevet 27. september 2017 "Kunne du vært sammen med en som ikke har noe liv?" Nei, jeg er ikke nekrofil.
BerntHulken Skrevet 27. september 2017 #20 Skrevet 27. september 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, foretrekker at personen lever Anonymkode: fc316...ce5 Er så lei av å høre om slike urimelige krav!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå