AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Kunne dere vært sammen med en kvinne som ikke kunne hatt penetrerende sex på en stund? Annen sex går. Anonymkode: 794fa...fa9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Så lenge hun liker å bli slikket og fingret (om så bare utenpå) og kan komme. Så ja. Anonymkode: 01b87...da2 1
Gjest Coolaid Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Ser ikke på det som et problem. Man kan ha spennende og deilig sex selv om penetrering uteblir. ( Liker du forresten analsex? . ikke at du må det men bare lurte.... )
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Helt klart! Gutt, 19 Anonymkode: 9b8c9...d7c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Hvor lenge er "en stund"? Anonymkode: 0e63c...adb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 4 minutes ago, Coolaid said: Ser ikke på det som et problem. Man kan ha spennende og deilig sex selv om penetrering uteblir. ( Liker du forresten analsex? . ikke at du må det men bare lurte.... ) Er ikke analsex penetrerende sex? Anonymkode: 6d84f...158
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 Nei, kvinner er helt og holdent et sexobjekt. Er det ikke futt i ho, så finn eg ei anna kjerring! Neida, fra spøk til alvor. Hvem er så desperat. Må jo mangle noe oppi toppetasjen. Anonymkode: 10d72...346
Gjest Coolaid Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke analsex penetrerende sex? Anonymkode: 6d84f...158 Javisst, men det vet du da selv? Men det er lurt å spørre om det er aktuelt for ts, om man lurer, ikke sant? Dersom hun har vaginisme eller vestibulitt så kan kanskje analsex være et godt alternativ om hun liker det.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 2 minutes ago, Coolaid said: Javisst, men det vet du da selv? Men det er lurt å spørre om det er aktuelt for ts, om man lurer, ikke sant? Dersom hun har vaginisme eller vestibulitt så kan kanskje analsex være et godt alternativ om hun liker det. Men når hun skriver at hun ikke kan ha penetrerende sex så kan hun vel ikke ha penetrerende sex. Anonymkode: 6d84f...158
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #10 Skrevet 25. september 2017 18 minutter siden, Coolaid skrev: Javisst, men det vet du da selv? Men det er lurt å spørre om det er aktuelt for ts, om man lurer, ikke sant? Dersom hun har vaginisme eller vestibulitt så kan kanskje analsex være et godt alternativ om hun liker det. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når hun skriver at hun ikke kan ha penetrerende sex så kan hun vel ikke ha penetrerende sex. Anonymkode: 6d84f...158 Ordla meg litt dårlig. Mente penetrerende sex i vagina. Har dessverre vaginisme, men er i behandling. Merker at dating gjør dette litt vanskelig til tider. Er ikke fan av anal Anonymkode: 794fa...fa9
Sphere Skrevet 25. september 2017 #11 Skrevet 25. september 2017 Hadde jeg fått vite at hun jeg datet hadde vaginisme kunne jeg selvsagt ventet. Mye moro man kan finne på uten penetrering også. 1
Gjest Coolaid Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ordla meg litt dårlig. Mente penetrerende sex i vagina. Har dessverre vaginisme, men er i behandling. Merker at dating gjør dette litt vanskelig til tider. Er ikke fan av anal Anonymkode: 794fa...fa9 Uansett, anal eller ikke anal... du hadde fungert kjempefint som fullverdig kjæreste for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå