AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Dette blir et litt langt innlegg, men jeg har så mange tanker. Blir litt oppgitt over meg selv. Etter lengre tids diskusjon fram og tilbake med mannen min, så ble vi enige om å prøve å få en til. Tenkte egentlig at vi ikke skulle stresse med prøvingen, men bare ta det som det kommer. Forrige gang tok det 6 mnd før jeg ble gravid, og jeg tenkte at det passet egentlig bra nå også (vil helst ha termin på høsten). Men nå har det bare gått en uke, og jeg tenker på det nesten hele tiden, og ønsker litt at jeg blir gravid med en gang. Leser så mange steder at folk blødde nesten med en gang de tok ut spiralen. Det gjorde ikke jeg. Var såvidt bittelitt rosa på papiret første gangen jeg var på do etter at legen fjernet spiralen, men etter det har det ikke kommet en dråpe. Jeg begynte forrige mens/blødning ca 2 uker før jeg fjernet spiralen, så det er jo mulig at jeg hadde EL ca den dagen hormonspiralen ble tatt ut. Men er det mulig å bli gravid samme dag? Vet at jeg bare må ta tiden til hjelp og vente og se, det er jo minst en uke til IKM. Muligens lengre, har aldri hatt regelmessige sykluser. Kjente forresten bittelitt stikninger på venstre side av magen på lørdag, og håååper at det kan ha vært festesmerte, men antar at det bare er ønsketenkning. Huff, dette ble mye lesing, men jeg må bare få sagt det til noen. Er det noen av dere som har erfaringer dere vil dele? Anonymkode: 3acc0...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå