Gå til innhold

Hvor lenge varer en stroppeløs silikon-BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en sånn silikon-bh som man setter på puppene så holder den seg på. Den var altfor liten, men er for sent å bytte når den er prøvd. 

Synes den var ganske høvelig uansett, da jeg går med en del klær som ser bedre ut med stroppeløs bh.

Men hvor lenge holder den seg "sticky"? Er det en type bh man ikke kan bruke så lenge? Kan tenke meg at den til slutt ikke klarer å feste seg på huden. 

Anonymkode: 2a059...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du tar vare på den, kan den vare fint et par år. 
Har en som har vart i 4 år cirka. Bruker den kun til enkelte kjoler og overdeler. :)  

• Liker 1
Skrevet
16 minutes ago, Drakan said:

om du tar vare på den, kan den vare fint et par år. 
Har en som har vart i 4 år cirka. Bruker den kun til enkelte kjoler og overdeler. :)  

Så bra! :) da skal jeg ta godt vare på. Skal kjøpe en str større i morgen. Gleder meg til å kunne bruke kjolene med åpen rygg nå! Kjempesmart bh egentlig. 

Ts

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! :) da skal jeg ta godt vare på. Skal kjøpe en str større i morgen. Gleder meg til å kunne bruke kjolene med åpen rygg nå! Kjempesmart bh egentlig. 

Ts

En ting. 
Noen tar bh i tørketrommel, men dette ødelegger en silikonbh fullstendig. Alt av undertøy burde henges til tørk for best varighet. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...