Gjest Majala Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har altså noe på gang med en som er 18, er selv 22. Venninnene skjønner ikke hva som har gått av meg, og lurer på hva jeg synes er tiltrekkende med en 18åring, de er selv i lag med 25-30åringer.. Han gutten her er veldig voksen "i hodet", og jeg føler at vi er på samme nivå mentalt.. Men han ser ut som han knapt har fyllt 18, og det er det som venninnene mine reagere på. Pga det, føler jeg noen ganger at jeg går på barnerov Vet at jeg egentlig ikke skal bry meg hva andre synes men klarer ikke å la være.. Hva hadde dere syntes hvis venninna deres ble i lag med en som var mye yngre?
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 4 år er ikke mye yngre når du er 22 og han 18. Gjør som du vil, drit i hva venninnene dine mener.
Gjest Arielle -ikke pålogget Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Da jeg gikk på videregående var tvillingsøstra til ei som gikk i klassen min sammen med en på 39... (hun var da 18) Det er en av de ekstreme og litt kvalme tilfellene.... Men har en venninne som ble sammen med sin 11 år eldre mann når hun var 18 år. Han var da 29. Og de er lykkelig gift i dag. Så 18 og 22 år er ingenting! Så lenge du ikke synes det gjør noen ting, har ikke andre rett til det heller!
metteflette Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Velg selv du!! Det er du som skal være i forholdet, ikke dem..... Lillebroren min på 27 er sammen med ei kjempedame på 40!! De har vært sammen i tre år og har virkelig funnet hverandre. Så stå på og lykke til!
Gjest Majala Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Hei og takk for svar! Dere har så rett så rett. er ikke dem som skal være i forholdet, men meg! Går for det jeg! :enig_animasjon:
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Alder er et oppskrytt begrep! Gjør det som føles riktig for deg, det er jo tross alt du som skal være sammen ham, ikke venninnene dine!
Gjest Daniella_ Skrevet 19. januar 2005 #7 Skrevet 19. januar 2005 Venninnen min er 22 og er sammen med en på 19. Det fungerer fint. Og han oppfører seg som en moden mann faktisk. Ikke noe å klage på der tror jeg. Ikke bry deg om hva de andre sier. Så lenge du fungerer sammen med han og liker han så gi F i dem. Jeg gadd da aldri å "klage" til min venninne fordi hun fant seg en som var yngre. Det er da hennes sak!
Cata Skrevet 19. januar 2005 #8 Skrevet 19. januar 2005 Hva hadde dere syntes hvis venninna deres ble i lag med en som var mye yngre? Vel, hun var det! (Dvs. 5 år er jo ikke så veldig mye yngre da.) Og riktignok ertet vi henne litt for "barnerovet", men vi fortalte henne samtidig at det så ut som om hun hadde funnet seg en kjernekar. Hun (og vi) hadde rett, for nå er de gift på 10-ende året omtrent. Og de har det fremdeles bra sammen. Så aldersforskjellen bør ikke stoppe deg fra å date 18-åringen din.
Gjest synseren Skrevet 19. januar 2005 #9 Skrevet 19. januar 2005 FIre år er da ikke så mye. Selv om det påstås at kvinnene er modnere i den alderen, kan han tilhøre unntaket. Hvis du trives sammen med han ville jeg fortsatt forholdet uansett hva venner/familie måtte mene. :enig_animasjon: Leste en plass at kvinner burde finne yngre menn siden vi lever lenger.....
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #10 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har altså noe på gang med en som er 18, er selv 22. Venninnene skjønner ikke hva som har gått av meg, og lurer på hva jeg synes er tiltrekkende med en 18åring, de er selv i lag med 25-30åringer.. Han gutten her er veldig voksen "i hodet", og jeg føler at vi er på samme nivå mentalt.. Men han ser ut som han knapt har fyllt 18, og det er det som venninnene mine reagere på. Pga det, føler jeg noen ganger at jeg går på barnerov Vet at jeg egentlig ikke skal bry meg hva andre synes men klarer ikke å la være.. Hva hadde dere syntes hvis venninna deres ble i lag med en som var mye yngre? er en gutt som var sammen med ei på 21 år når jeg selv var 17. herligste året mitt :-) stå på og følg hjertet
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 Min søster var 29 år da hun ble sammen med en gutt på 17 år! Vi trodde alle hun var blitt klin gæern! I disse dager fyller hun 44 år, er gift med "barnerumpa" og de har to barn på 13 og 9 år. Så det så! (Selv er jeg 41 og gift med en på 36).
Gjest Hel Skrevet 20. januar 2005 #12 Skrevet 20. januar 2005 Ikke noe galt med fire år. :D Kjæresten min er åtte år eldre enn meg og det fungerer helt fint.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 20. januar 2005 #13 Skrevet 20. januar 2005 det er annerledes når dette er en gutt på 18. jenter modnes før gutter så dere vil kanskje få problemer med dette senere.
Gjest Nisse-mor Skrevet 20. januar 2005 #14 Skrevet 20. januar 2005 det er annerledes når dette er en gutt på 18. jenter modnes før gutter så dere vil kanskje få problemer med dette senere. HÆ??? Senere? Det er vel NÅ problemet er, ikke senere når han har modnet også. Think you a little about...
Gjest Vindelspev Skrevet 20. januar 2005 #15 Skrevet 20. januar 2005 det er annerledes når dette er en gutt på 18. jenter modnes før gutter så dere vil kanskje få problemer med dette senere. Du er klar over at selv om det ofte er sånn, så betyr ikke det at det MÅ være sånn for alle? Ikke heng deg sånn opp i fasiten.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. januar 2005 #16 Skrevet 20. januar 2005 Hei og takk for svar! Dere har så rett så rett. er ikke dem som skal være i forholdet, men meg! Går for det jeg! :enig_animasjon:
Gjest Madam Felle Skrevet 20. januar 2005 #17 Skrevet 20. januar 2005 det er annerledes når dette er en gutt på 18. jenter modnes før gutter så dere vil kanskje få problemer med dette senere. ja, for han blir mer og mer umoden, og hun mer og mer moden eller?
Adonia Skrevet 20. januar 2005 #18 Skrevet 20. januar 2005 kjæresten min er et år yngre (jeg snart 20 og han 19). er jo mer vanlig at det går andre veien, og jeg har jo fått noen reaksjoner. ikke akkurat negative, mer overraskede. som "oi.. er han YNGRE enn deg". men vi har det kjempefint vi :-) uansett; det jeg ville si er at du ikke skal bry deg om alder ( og 4 år er ikke så mye), det viktigste er hvordan dere har det sammen! så lenge dere er fornøyd så skal du ikke bry deg om hva andre mener!
Gjest Betta Splendes Skrevet 22. januar 2005 #19 Skrevet 22. januar 2005 Ikke bry deg om hva venninnene dine sier. Ingen hadde reagert om det var han som var 22 og du 18.. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #20 Skrevet 24. januar 2005 Hei! Mellom meg og samboeren min er det 10 år, og vi har det knallbra sammen! Vi var jo begge litt i tvil ettersom det er en ganske stor aldersforskjell. Men det er selve personen som "avgjør" hvor gammel man er!! Kos deg, du!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå