Gå til innhold

Hotmailen er treg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det flere som har det problemet. Kan vente i ca: 1/2 time før jeg kommer inn. Dette har jeg aldri opplevd før. Hva kan det være??? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Jeg har ikke opplevd dette, og jeg vet dessverre heller ikke hva det er.

Men jeg har et annet "problem" med den. Etter jeg byttet til at innlegg jeg abbonerer på her skal varsles på hotmail, så tar det SÅ utrolig mye lenger tid før jeg får beskjed i forhold til det var da jeg brukte c2i.net-adresse... Er det en tilfeldighet? Har vært sånn hele tiden.

Så når jeg har fått en perosnlig melding f.eks, så klikker jeg og sjekker. Men da er det en jeg kanskje fikk dagen før! ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hotmail er kjent for å være treigt... både med utgående og innkommende mail. Etterhvert som de får flere og flere brukere så glemmer de sikkert å oppgradere til bedre og større servere... :) Jeg har nesten gitt opp hotmail.. har noen mail der, men ikke mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med hotmailen av og til. Noen ganger må jeg gå "omveier" for å komme inn... I dag gikk det fint. Men jeg synes all junk mailen er et problem. Før blokerte jeg for noen avsendere, men det hjelper ikke for så dukker de bare opp i et annet navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tips angående junk mail. Sett den protection greia på den høyeste som er, så får du bare mail fra de som er i adresseboken din. Skulle det mot formodning komme mail fra andre enn i adresseboken din som du gjerne vil beholde, så ligger det jo i junk-mailen og du kan derifra legge adressen i en safe list, eller selvfølgelig i adresseboken. Jeg begynte med det for litt siden, da det var utrolig mye spam... ofte 5-10 mailer per dag... tror hotmail gir ut adresseregisteret sitt til noen altså...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvorfor bruker dere Hotmail?......

Hvorfor støtter dere LilleBlaut?......

Er det fordi Hotmail ligger så lett tilgjengelig i Winblows?

Er dere klar over hvor mye/mange spam, script-kiddies, crackere og kommersielle interesser, som ligger og lurer på Hotmail-serverene?

Synes dere da, at det er rart at Hotmail-serverene har poblemer?

Tror dere at, det er ingen som kan lese mailene deres?

Tror dere at LilleBlaut ikke selger Hotmail-adressene deres?

Igjen:

Hvorfor bruker dere Hotmail?......

Hvorfor støtter dere LilleBlaut?......

VÅKNE!!!!!

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nullet.

Jeg vil gjerne vite mer om dette? Er ellers grønn når det gjeler pc og slikt.

Hva er Lilleblaut?

Hvilket alternativ skal jeg i så fall bruke?

Jeg bytter gjerne jeg. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei Nullet.  

Jeg vil gjerne vite mer om dette? Er ellers grønn når det gjeler pc og slikt.

Hva er Lilleblaut?

Micro = Lille. Soft = Blaut. Alltså MicroSoft ;)

Hvilket alternativ skal jeg i så fall bruke?

Jeg kan ikke si at: DU SKAL!! :)

Prøv www.portalen.no ! Helt gratis, ingen spam, du kan ha den så lenge du vil, masse kule adresser å velge i, bla bla bla.

TI GANGER BEDRE ENN Hotmail (Hotmail har jo ikke annet enn dritt å tilby)!!

Du kan også velge om du vil ha beskjed på den "ordentlige" mailadressa di, når du har mail i innboksen på portalen.no

Jeg vet hvor lett det er å la seg lure, når det første man får spørsmål om, om man vil ha Hotmailadresse, når man setter opp Outlook Express på maskinen. De fleste tenker vel: "Å jøssenamm, gratis mail å greier", men de har ikke peiling på hvor mange problemer de får av dette også. Da tenker jeg på virus, script og forstyrring av privatlivets fred.

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vaffal ikke vanskelig å registrere en ny adresse på portalen.no! Du bare velger "E-POST" på menyen. Resten går av seg selv - gjort på under ett minutt.

Du slipper også selvsagt å oppgi alltmuligrart, slik som hos Hotmail.

Det er vel ikke lenge før Microsoft skal vite hva slags sexuelle preferanser du har også (skulle virkelig ikke forundre meg).

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Nullet, et minutt du lissom. Har holdt på i 10 minutter og får det f.. ikke til.............. :sur:

Ok, nå har jeg fått det til..........jeg ble superkvinnen...yhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Nullet eller eventuelt andre som vet. Går det virkelig ikke ann å sende vedlegg på mail fra portalen.no?? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enigma - ikke innlogget

Bruk denne. Det gjør jeg. Har alltid likt Netscape. Brukte deres nettleseren også inntil arb.oppgavene her på jobben tvang meg over på Internet Exploerer (fysjom):

http://www.netscape.com

Har aldri fått en eneste uønsket mail der.

To gode råd:

1. Når du oppretter en ny e-post, vær nøye med å huke av / huke bort diverse "ja-jeg-vil/vil-ikke-abonnere-på-ditt-og-datt" slik at du ikke abbonnerer på noe som helst.

2. Vær ytterst forsiktig med å oppgi adr. på internet (ifm. ulike registreringer). Må du registrere deg med e-post (som f.ex. her på kg), lag en egen e-post til dette formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Til Nullet eller eventuelt andre som vet. Går det virkelig ikke ann å sende vedlegg på mail fra portalen.no?? :-?

Jo, det skal gå fint det (prøvde det akkurat).

Du bare klikker "BROWSE" knappen nede på siden, velger en fil på harddisken din, klikker "LEGG TIL". Da har du fått fila som vedlegg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...