Gå til innhold

9 TING ALLE JENTER GJØR, MEN ALDRI INNRØMMER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3, 4, 5 og 8 stemmer på meg. Absolutt ikke resten.

Skrevet

Som jeg hater sånne lister :roll:

Hvorfor i helvete kan man ikke innrømme de tingene? :ler:

Skikkelig "skummelt" å innrømme at man ikke har barbert seg under armene eller at man ser på klissete forlovelsesvideoer. Må jo være ekstremt selvhøytidelig den som har skrevet dette. "Å nei, det er så flaut å innrømme at jeg bare bruker de bhene som får puppene mine til å se fine ut selv om jeg har mange bher". 

Blir bare for dumt. 

• Liker 15
Skrevet

Nummer 6 stemmer nok på meg, selv om jeg som oftest mener det. Har aldri sett en katt eller hund jeg ikke syntes var søt, men noen babyer trenger litt tid på å vokse seg søte, og det føles unødvendig å dele akkurat den tanken med foreldrene.

Jeg legger meg aldri med sminke, selv hvis jeg skulle være drita full og det er to timer til jeg skal stå opp, så jeg kjenner jeg får litt panikk bare ved å lese punkt 4. :ler: 

De andre punktene stemmer heller ikke.

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

3 var den einaste som passa. Kvifor eg ikkje skulle ha "innrømt" det er for meg ei gåte:fnise:

Skrevet

5 var den eneste som passet. 

Anonymkode: 891c5...4c2

Skrevet

3, 6 og 8 stemmer på meg, men jeg ser overhodet ingen grunn til å være flau over det. Eller.. 3 stemmer forresten ikke på meg, jeg kan fint gå i singlet selv om jeg ikke har barbert meg under arma. Gidder ikke å være flau over å ha armhulehår. 

Anonymkode: 8240a...938

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Som jeg hater sånne lister :roll:

Hvorfor i helvete kan man ikke innrømme de tingene? :ler:

Skikkelig "skummelt" å innrømme at man ikke har barbert seg under armene eller at man ser på klissete forlovelsesvideoer. Må jo være ekstremt selvhøytidelig den som har skrevet dette. "Å nei, det er så flaut å innrømme at jeg bare bruker de bhene som får puppene mine til å se fine ut selv om jeg har mange bher". 

Blir bare for dumt. 

Enig!

De kunne jo heller laget denne listen:

Pille seg i nesa

Klø seg i rompa

Bruke samme truse i 3 dager

Ikke vaske seg/dusje på flere dager

Spiser snørr

Har grusom prompelukt

Raper som en mann

Etc etc... For DET er det nok mange som gjør, uten å tørre å innrømme det!

Anonymkode: 1bc09...90b

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

De kunne jo heller laget denne listen:

Pille seg i nesa

Klø seg i rompa

Bruke samme truse i 3 dager

Ikke vaske seg/dusje på flere dager

Spiser snørr

Har grusom prompelukt

Raper som en mann

Etc etc... For DET er det nok mange som gjør, uten å tørre å innrømme det!

Anonymkode: 1bc09...90b

Hehe, ja, det hørtes mer ut som ting jeg ikke ville sagt at jeg gjør til de fleste :)

Gjest Lexie Grey
Skrevet

1, 3, 4, 5 og 7 hos meg men synes det er litt teit med sånne saker. Er vel ikke noen av de punktene som er for pinlige til å innrømme vel? Ganske naturlige ting spør du meg.

Skrevet

Åh, herregud, det stemmer på en prikk! :fnise:  Jeg tror alle kvinner kjenner seg igjen i dette, men er bare ikke alle som vil innrømme det! ;) 

Anonymkode: 321aa...6df

Skrevet

Nr 6 er meg. Altså, når det gjelder folks avkom. Kattunger og Valpebilder står jeg gjerne og ser på.

• Liker 2
Skrevet

Barberer meg ikke, så den passet ikke:)

Anonymkode: bc3fd...581

Skrevet

8 stemmer vel litt, men som oftest sier jeg at det er akkurat det jeg skal om noen spør :laugh:

Resten kjenner jeg meg ikke igjen i. 

Skrevet

Det meste stemmer for min del men jeg har ikke noe problem med å innrømme det. Det som ikke stemmer er forlovelsesvideoer på Youtube (har aldri sett en eneste en) og det med å legge ny sminke over gammel. Og jeg mener det stort sett bestandig når jeg sier at katter og hunder er søte, men babyer er ikke alltid så søte selv om jeg høflig nikker og later som om de er verdens nydeligste små skrukketroll. Ingen vil vel høre at ungene deres ikke er søte, og spesielt ikke nybakte hormonelle mødre.

Folk synes det utroligste er flaut, jeg har ei venninne som ikke vil kjøpe dopapir på butikken der folk kan se henne fordi hun synes det er dritflaut å handle dopapir. Jeg skjønner ikke greia men vi er vel alle forskjellige.

• Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Kjenner meg egentlig bare igjen i å "stalke" ex på facebook. Men har ingen problemer med å innrømme det. Gjør det samme med gamle klassevenner jeg lurer på ble av, folk som heter det samme som meg, etc. Er et tidsfordriv når jeg kjeder vannet av meg. Kaller det ikke å stalke da, kaller det å søke de opp fordi jeg er nysgjerrig.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, herregud, det stemmer på en prikk! :fnise:  Jeg tror alle kvinner kjenner seg igjen i dette, men er bare ikke alle som vil innrømme det! ;) 

Anonymkode: 321aa...6df

nei.. 

• Liker 4
Gjest C.Tramell
Skrevet

Ikke mye som stemmer for meg her altså. Jeg har en skuff full av BH-er men bruker bare to av dem. Ikke de to som får puppene til å se penest ut dessverre. Jeg går for de to uten bøyle som føles minst som et torturinstrument mot slutten av arbeidsdagen. Så kjedelig er jeg :)

Skrevet

1, 3 og 6 passer til meg. Ellers så passet ikke de andre. 

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i noen av punktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...