Gå til innhold

Sterk mistanke om utroskap..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva vil du? Han kan ikke gjøre ting ugjort, du kommer aldri til å få vite sannheten om hva som har skjedd, og du kan ikke stoppe han fra å være utro i fremtiden, eller stoppe deg selv fra å tenke på det hele tiden! Noen ganger går det ikke, og selv om man har barn, så må man faktisk ta et valg, velge om man vil leve med å ha det slik, eller ikke. Vil du gå de neste 4årene og kjenne på dette igjen, og igjen?

Anonymkode: 73665...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, trekk pusten! Spill kortene dine riktig. Jeg håper du tok bilde av hans telefon og meldingen emed din telefon? Hvis ikke, få tak i de - om nødvendig send skjermdump til deg selv - du vil trenge de, for han vil nekte!

IKKE konfronter han før du har fått orden på tankene dine. IKKE konfronter han før du vet hva du vil og hvordan du vil ha det! Brudd eller ikke - om det er brudd du vil ha, planlegg det godt før du sier fra - du skylder han ikke å være ærlig på dette tidspunktet, du skylder kun deg selv og barna å ta vare på deg!

Du er sterk og du klarer dette, og når tiden er inne vær åpen med alle som spør, si det som det er - du var den siste som fant det ut - også overfor kona til kompisen! Du har ikke noe ansvar for at hans liv om mulig ødelegges som et resultat! Hold fast ved dette: ikke på noe nivå skylder du din partner eller hans venn at de skjermes!

På tide å finne frem superbitchen som får deg gjennomkrisen! Gråten og sorgen kan komme senere!

Trenger du heiagjeng er jeg klar - send meg en PM!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gikk inn på mobilen hans ER OK når han er tydelig utro mot deg.  Ikke nedverdiger deg selv mer ved å bli hos han lengre.  Kom deg unna han IDAG og senere finn en ordentlig og snill mann som er oppriktig glad i deg og ikke minst normal! 

Anonymkode: bbc6c...49a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem TS!

Du er ikke svak, det er ikke slik at man ikke skal stole på partneren sin. Du har vist ham tillit slik man skal, og han har sveket deg. 

Men nå skal du fortsette å være sterk, for du er sterk når du tar tak i situasjonen og ikke finner deg i dritt. Gjør det du må.

Anonymkode: 68126...0c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg hadde bestemt meg for å ikke konfrontere, men jeg gjorde det likevel igår kveld. Jeg har hatt en stor klump i magen helt siden jeg fant ut hva som hadde skjedd, klarer hverken spise eller sove ordentlig. Plutselig er selvfølelsen og selvtilliten i dass. Jeg sitter her og hater megselv liksom. Det er ikke greit!!. Før han visste noe som helst, ga han meg en klem og sa han elsket meg. Da brast det. Jeg gråt og gråt. Så ble jeg sint. Og så fortalte jeg det jeg vet. 

Fortsatt så nekter han, fortsatt lyver han. Han er så god på å lyve, at jeg vil tro på det! 

Jeg sneik på mobilen hans inatt mens han sov. Han vet ikke at jeg har funnet ut koden. Ja, jeg vet det er feil. Jeg gikk inn på en samtale mellom han og en kamerat. Antageligvis det laveste jeg har synket noensinne. Men der kommer alt frem og mere til. Tydeligvis har de ligget med damer når de har vært på guttetur. Og han beskriver Stine som ei han kan få når som helst. Han snakker meg ned. De snakker om hvem de skal ligge med, planlegger tur til Thailand osv. Mannen min sier "at han sikkert ikke får lov av hun hjemme". Men har så J lyst til å ned dit og ligge rundt. Fy f så kvalme de er!!! Jeg vet at gutteprat kan være drøyt, men sitter virkelig familiemenn på nærmere 40 og snakker sånn??? Jeg har lyst til å spy. Denne kameraten har forresten prøvd seg på meg tidligere. 

Altså, jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre nå. Føler meg så J tråkka på. Og jeg hater den mannen så intenst. 

Anonymkode: 260f8...74e

Hei, denne mannen er respektløs overfor deg og andre damer. Det er forståelig at du er sint. Det er nå du må være like "smart" som ham. Ta kopi av denne informasjonen til deg selv. Oppfordre mannen til å dra til Thailand. Når han kommer tilbake, er du (eller han) flyttet ut... Kontakt fastlege/sos-klinikk og ta full sos-test, sett av alt du klarer av penger, forhør deg med utleiefirma og meglere. Ligg lavt med det du vet, inntil du er helt sikker på hva du vil gjøre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke synket lavt, ts. Han har.  Han har vært utro og utsatt deg for eventuelt farer for kjønnssykdommer. Håper han får massevis nå forresten.  For en jævla dritt. 40 år, men mentalt tilbakestående. Kontakt Stine. Kan hende hun driter i deg, Men la hun få vite hva han tenker om henne og at han ligger med flere.  Grusomt å gå, Men verre å bli hos en som er så stygg. Han fortjener ikke deg overhodet.  Håper han får sin egen straff, mens han ser at du får det bare bedre og bedre, og kanskje en enda kjekkere og snillere mann enn den dritten der. 

Uff, dette kommer du deg igjennom. Bruk tiden og  venner for alt de er verdt:hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Virrevirrevapp skrev:

Hei, denne mannen er respektløs overfor deg og andre damer. Det er forståelig at du er sint. Det er nå du må være like "smart" som ham. Ta kopi av denne informasjonen til deg selv. Oppfordre mannen til å dra til Thailand. Når han kommer tilbake, er du (eller han) flyttet ut... Kontakt fastlege/sos-klinikk og ta full sos-test, sett av alt du klarer av penger, forhør deg med utleiefirma og meglere. Ligg lavt med det du vet, inntil du er helt sikker på hva du vil gjøre. 

Dette! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2017 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt full av adrenalin akkurat nå, så mulig dette blir rotete. Men jeg gir det et forsøk:

Jeg og mannenhar vært sammen i 9 år. Vi har to barn. Han en snill mann, god far, tar i et tak hjemme, og har generelt prioritert familien etter at vi fikk barn. Men.. Han er også en mann som bestandig har vært populær hos damene. Han er ikke den som gir mye oppmerksomhet, men han liker å få oppmerksomhet. Også fra andre damer... Et stykke ut i vårt forhold, fant jeg ut at han hadde vært utro i alle sine forhold, og han har ligget med veldig mange. Det inntrykket jeg fikk av ham i starten, som en snill og ordentlig fyr, stemte ikke helt. Til tross for dette, valgte jeg å stole på ham, og at han ikke tok med seg de "uvanene" inn i vårt forhold. Jeg stolte på det han sa, at jeg var "den rette", og at han aldri ville gjort noe for å såre meg. 

Vel... Så har det vært noen små episoder opp igjennom. Mest har det vært damer fra fortiden som ikke har klart å holde seg unna. Upassende meldinger, plutselig dukket opp der han var for å prøve seg osv. Han innrømmer det ikke, men han liker oppmerksomheten. Samtidig har han løyet om det til meg, og ting har kommet frem på andre måter. Jeg hater uærlighet, så det har satt forholdet vårt på prøve noen ganger.

Men jeg har ikke hatt noe bevis for at han har vært fysisk utro. Har heller ikke letet etter det, men (dessverre, kanskje) prøvd å fortrenge dårlig magefølelse. 

For ca 4 år siden var mannen min ute med kameratene i hjembyen sin. Der var de på et utested hvor en av hans tidligere flammer, kaller henne Stine, jobber. Jeg visste ikke at Stine jobbet der. Det hadde vært såpass upassende kontakt mellom min mann og Stine tidligere, at jeg hadde sagt klart fra at jeg gjerne ville vite det om han noengang møtte henne. Vel.. Mannen min fortalte ikke noe om at hun hadde vært der. Et par dager etterpå dukket det opp et bilde av dem på facebook, at de sto sammen den kvelden... Jeg ble sint og lei meg. 

Han påsto at de ikke hadde sagt mer enn hei. 

Jeg trodde ham, og tenkte ikke mer på det. 

Så for et par år siden, skjedde en lignende episode. Da kom det frem via en kamerat at min mann og Stine hadde vært på nachspiel sammen. Han påsto da at de ikke hadde snakket sammen, men kameraten hadde allerede fortalt meg at hun hadde vært veldig "på" når han hadde sett dem. Da måtte jo mannen min innrømme at de hadde snakket sammen, men at det ikke var mer enn 5 minutter..

Jeg kom over dette også, og har ikke tenkt så mye på det. 

Før jeg NÅ har fått ny informasjon om den kvelden for 4 år siden. Noen forsnakket seg, og fortalte at min mann og Stine var sammen hele den kvelden. De var også borte fra de andre en lang stund. 

Nå tenker jeg at jeg har vært jævlig dum og naiv. Jeg har hatt dårlig magefølelse, men ikke hørr på den. Nå er jeg sikker på at han har vært utro begge disse gangene. Jeg tenker at jeg burde ha snoket på tlf osv, så hadde jeg sikkert funnet ut om flere ganger også. 

Det har seg også slik at min mann i løpet av de siste årene aldri vil ut i sin hjemby, hvertfall ikke når jeg har mulighet til å være med. Jeg har tidligere spurt om det er noe han er redd for, eller noen han ikke vil treffe. Og da har han blitt sint (som han blir når jeg har konfrontert ham med tingene jeg har nevnt). Jeg ser jo nå at jeg har hatt rett. 

Men han er typen som ALDRI innrømmer noe med mindre det er håndfaste bevis. 

Vi har hatt det bra lenge, og mistenker ikke at han holder på med noe nå. Men jeg kjenner det gnager så at jeg tror at han har vært utro i den perioden... 

vet ikke hva jeg skal gjøre.

Ikke ta frem den svake delen i deg nå!

Lykke til med å gå ut - kos deg - velg deg en lekepartner og ha det morsomt og spennende med - du også!

Gjør det "litt slutt" i hjerte ditt og bruk han som den trygge klippen han bruker deg som. 

En spesiell du kunne tenke deg å møte engang? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2017 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt full av adrenalin akkurat nå, så mulig dette blir rotete. Men jeg gir det et forsøk:

Jeg og mannenhar vært sammen i 9 år. Vi har to barn. Han en snill mann, god far, tar i et tak hjemme, og har generelt prioritert familien etter at vi fikk barn. Men.. Han er også en mann som bestandig har vært populær hos damene. Han er ikke den som gir mye oppmerksomhet, men han liker å få oppmerksomhet. Også fra andre damer... Et stykke ut i vårt forhold, fant jeg ut at han hadde vært utro i alle sine forhold, og han har ligget med veldig mange. Det inntrykket jeg fikk av ham i starten, som en snill og ordentlig fyr, stemte ikke helt. Til tross for dette, valgte jeg å stole på ham, og at han ikke tok med seg de "uvanene" inn i vårt forhold. Jeg stolte på det han sa, at jeg var "den rette", og at han aldri ville gjort noe for å såre meg. 

Vel... Så har det vært noen små episoder opp igjennom. Mest har det vært damer fra fortiden som ikke har klart å holde seg unna. Upassende meldinger, plutselig dukket opp der han var for å prøve seg osv. Han innrømmer det ikke, men han liker oppmerksomheten. Samtidig har han løyet om det til meg, og ting har kommet frem på andre måter. Jeg hater uærlighet, så det har satt forholdet vårt på prøve noen ganger.

Men jeg har ikke hatt noe bevis for at han har vært fysisk utro. Har heller ikke letet etter det, men (dessverre, kanskje) prøvd å fortrenge dårlig magefølelse. 

For ca 4 år siden var mannen min ute med kameratene i hjembyen sin. Der var de på et utested hvor en av hans tidligere flammer, kaller henne Stine, jobber. Jeg visste ikke at Stine jobbet der. Det hadde vært såpass upassende kontakt mellom min mann og Stine tidligere, at jeg hadde sagt klart fra at jeg gjerne ville vite det om han noengang møtte henne. Vel.. Mannen min fortalte ikke noe om at hun hadde vært der. Et par dager etterpå dukket det opp et bilde av dem på facebook, at de sto sammen den kvelden... Jeg ble sint og lei meg. 

Han påsto at de ikke hadde sagt mer enn hei. 

Jeg trodde ham, og tenkte ikke mer på det. 

Så for et par år siden, skjedde en lignende episode. Da kom det frem via en kamerat at min mann og Stine hadde vært på nachspiel sammen. Han påsto da at de ikke hadde snakket sammen, men kameraten hadde allerede fortalt meg at hun hadde vært veldig "på" når han hadde sett dem. Da måtte jo mannen min innrømme at de hadde snakket sammen, men at det ikke var mer enn 5 minutter..

Jeg kom over dette også, og har ikke tenkt så mye på det. 

Før jeg NÅ har fått ny informasjon om den kvelden for 4 år siden. Noen forsnakket seg, og fortalte at min mann og Stine var sammen hele den kvelden. De var også borte fra de andre en lang stund. 

Nå tenker jeg at jeg har vært jævlig dum og naiv. Jeg har hatt dårlig magefølelse, men ikke hørr på den. Nå er jeg sikker på at han har vært utro begge disse gangene. Jeg tenker at jeg burde ha snoket på tlf osv, så hadde jeg sikkert funnet ut om flere ganger også. 

Det har seg også slik at min mann i løpet av de siste årene aldri vil ut i sin hjemby, hvertfall ikke når jeg har mulighet til å være med. Jeg har tidligere spurt om det er noe han er redd for, eller noen han ikke vil treffe. Og da har han blitt sint (som han blir når jeg har konfrontert ham med tingene jeg har nevnt). Jeg ser jo nå at jeg har hatt rett. 

Men han er typen som ALDRI innrømmer noe med mindre det er håndfaste bevis. 

Vi har hatt det bra lenge, og mistenker ikke at han holder på med noe nå. Men jeg kjenner det gnager så at jeg tror at han har vært utro i den perioden... 

vet ikke hva jeg skal gjøre.

Ikke ta frem den svake delen i deg nå!

Lykke til med å gå ut - kos deg - velg deg en lekepartner og ha det morsomt og spennende med - du også!

Gjør det "litt slutt" i hjerte ditt og bruk han som den trygge klippen han bruker deg som. 

En spesiell du kunne tenke deg å møte engang? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naivitet er kvinners verste fiende. Vær litt skeptiske til menn som -  jobber overtid, skal ut med kompisene, ut å reise gjennom jobb og på guttetur, sitter alene på pc'rommet osv 

Menn velger/gjør/og handler gjennom hypofysen/via sin seksualitet. Det er i hypofysen de finner fordeler av alle valg de gjør seg.. og menn velger ikke noe uten fordeler. Og ofte på en hæslig måte. De utnytter seg. De bruker fordelene.

Menn må derfor settes på plass. Testes. Og ikke føle tilgangen!

Når de mister sine tilganger pga deg og dine begrensninger for han,ser du hvor du står ærlig plassert i livet hans. Er han ærlig vil han ikke ha behov for,eller trenge tilgangene. Er du en bruksvare,ryker du raskt til fordel for tilgangene. Ser den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen

Tusen takk for alle støttende svar. Tro det eller ei, det hjelper! Jeg klarer ikke snakke med venninner el familie om det, føler meg så dum og "liten". Jeg hater at han har satt meg i denne situasjonen.

Men jeg har kuttet han ut følelsesmessig. Synes han er ynkelig. Samtidig føler jeg meg lurt. Han sier at han elsker meg og ikke vil ha noen andre. Han innrømmer fortsatt ikke utroskap, men sier han har gjort feilsteg. Men at han vil ha meg. Jeg driter i hva han vil. Jeg er ferdig. Familiemessig blir det utfordrende. Han er en super far. Vi bor fortsatt under samme tak, men sover på forskjellig rom.

Forholdet er helt over for min del. Jeg brekker meg av tanken på å ha sex med ham. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...