Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Jeg får den ikke pent på! Øyenvippene klumper seg sammen uansett hva jeg gjør! Har aldri opplevd det så ille med andre mascaraer. Har prøvd Lash queen fra Rubinstein også, den blir mye finere. Hva gjør jeg galt?
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Hvis den er ny, kan du tørke av børsten med et papir først, og i tillegg gre forsiktig gjennom vippene før mascaraen er helt tørket.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Den er helt ny. Har gredd gjennom vippene etterpå, det hjelper ikke. Synes bare den mascaraen er så rar, har jo hørt så mye bra om den her. Ingen andre mascaraer jeg har prøvd har blitt sånn. Får prøve igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Da skjønner jeg ikke hva du gjør galt :klø: Men prøv å tørke av kosten, nye mascaraer har gjerne for mye farge på den i begynnelsen. Spectacular er favoritten min
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 Nei, ikke jeg heller! Oppdatering kommer.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Ja, nå har jeg prøvd å tørke av kosten, men det hjelper ikke. Den bare klumper, og vippene klistrer seg sammen. Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Får vel bare kaste den.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Du har ikke fått en gammel mascara, da? Den skal være tyntflytende, ikke kremaktig. Det samme skjedde meg med YSL-mascaraen, og jeg kunne ikke fatte hvorfor den ikke funket for meg, når så mange elsket den. Prøv å vaske kosten med såpe og vann, tørk den godt, og se om det bedrer seg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #8 Skrevet 3. februar 2005 Skal prøve å vaske den. Kan være den er gammel selvom jeg nettop har kjøpt den.
Gjest Nin@ Skrevet 3. februar 2005 #9 Skrevet 3. februar 2005 Det høres ut som om du har vært uheldig og fått en gammel mascara. Det skulle vært holdbarehetsdato på slike produkter også, så hadde man sluppet å risikere å kjøpe ting som er blitt liggende for lenge i butikken (eller hos grossist). Kanskje du bør gå tilbake til butikken og si fra? De er vel verken interessert i eller tjent med å selge produkter som ikke er bra. Bruker denne mascaraen selv, og den skal IKKE være slik som du beskriver.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #10 Skrevet 3. februar 2005 Kjøpte den på Tax free. Jeg prøvde å vaske kosten for å se om det hjelp, men nei. Nå ligger den i søpla... Har lyst til å kjøpe en ny barefor å se om den er bedre. Synes jo det var rart når jeg har hørt så mye bra. eller kanskje jeg skal prøve en ny mascara?
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #11 Skrevet 3. februar 2005 Det er merkelig at du skal ha fått en gammel på tax free, der selger de jo som hakka møkk. Hmm... Det er skummelt å anbefale deg å kjøpe en ny av samme type, selv om du kan ha flaks. Jeg hadde nemlig den opplevelsen med YSL, og leverte tilbake to mascaraer fordi de klumpet. Så plutselig fikk jeg en som var som den skulle, og det gikk skikkelig et lys opp for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå