AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Har datet ei dame i 3-4 måneder nå. Vi startet skikkelig heftig med "full match" og ei fantastisk fin tid. Etter en bestemt hendelse så omtrent gikk hun rett i strupen på meg. Jeg ble veldig stuss og trakk meg tilbake, og det føltes som om følelsene mine ble innestengt hvis jeg kan si det slik. Etter dette så sa hun en del nedlatende ting om meg, det var ikke hva hun sa som gjorde at jeg reagerte men måten det ble sagt på. Jeg konfronterte henne med dette, da ble hun sint og sprang ut og smelte igjen døra! Jeg trekte meg litt unna fysisk ei helg, dro på tur til noen venner. Sendte ikke melding til ho. Da ble hun lyn forbannet og kalte det drama. Jeg ble tatt på senga... igjen! Så for en tid tilbake hadde hun bursdag. Hun sa jeg ikke trengte å kjøpe gave eller komme i selskapet hvis jeg ikke hadde lyst. Da følte jeg at hun ikke ville ha meg der. Så jeg ringte henne på dagen og gratulerte henne og sa jeg ikke kom i selskapet. Så langt bra. Dagen etter ringer hun meg og er sint hvorfor jeg ikke har kjøpt gave og kommet i selskapet hennes. Jeg blir lei meg og føler meg som verdens største kronidiot. Jeg legger meg helt flat og beklager. Føler meg ganske så dårlig og forvirret etter dette. Nå har hun sendt meg hyggelige meldinger hele helgen, noe som egentlig overrasket meg. Hva er det som skjer her? Er jeg helt på bærtur, misforstår jeg situasjonen? Anonymkode: 871db...a89
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Hun liker deg, men ikke drittoppførselen din. Du sier du forstod hvorfor hun reagerte og "gikk i strupen" på deg, og at du senere ble tatt på senga IGJEN. Kanskje slutte å gjøre de tingene (flørte med andre? og dra på hyttetur istedet for å være med henne og gjøre opp for deg etter sist? ) så hun ikke har noe grunn til å bli usikker og sint/skuffa over deg? Liker du hun så behandle hun med respekt og vis det tydelig. Anonymkode: 1f597...5ed
annebanane Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Det er frustrerende med folk som er frem og tilbake, men hva i all verden som foregår kan avhenge ganske mye på hva denne hendelsen du snakker om er. Er det noe du har gjort som f.eks bryter tilliten, så kan en se på det som at hun liker deg men holder deg på avstand fordi hun er redd for å bli såret igjen. Altså tester hun deg noe for å se hvor godt du faktisk liker henne. Viss ikke dette er tilfellet så har hun bare utrolig frustrerende oppførsel du må finne ut om du orker. For eksempel er det klart hun vil ha deg i bursdagen når hun liker deg, men måten hun sier det på og nærmest forlanger gave er bare dum. Synest uansett at dere begge er vinglete når dere tydelig liker hverandre. Dere ødelegger jo for hverandre med å spille spill begge to i stedet for å ha en ordentlig prat om hva som skjer og avklare situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Hun liker deg, men dere har en maktkamp gående pga et tillitsbrudd eller noe fra deg, der du driter deg ut hver gang hun tester deg og skyver henne lenger unna. Slutt med det der unnvikende tullet du driver med. Klart hun ville ha deg rundt på bursdagen, og klart hun blir lei seg når du drar på hyttetur med venner og ikke sier et ord. Bare gi respons og vær med henne, i stedet for å unnvike, så ordner det seg nok igjen. Anonymkode: 60b60...b40
sol87 Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet ei dame i 3-4 måneder nå. Vi startet skikkelig heftig med "full match" og ei fantastisk fin tid. Etter en bestemt hendelse så omtrent gikk hun rett i strupen på meg. Jeg ble veldig stuss og trakk meg tilbake, og det føltes som om følelsene mine ble innestengt hvis jeg kan si det slik. Etter dette så sa hun en del nedlatende ting om meg, det var ikke hva hun sa som gjorde at jeg reagerte men måten det ble sagt på. Jeg konfronterte henne med dette, da ble hun sint og sprang ut og smelte igjen døra! Jeg trekte meg litt unna fysisk ei helg, dro på tur til noen venner. Sendte ikke melding til ho. Da ble hun lyn forbannet og kalte det drama. Jeg ble tatt på senga... igjen! Så for en tid tilbake hadde hun bursdag. Hun sa jeg ikke trengte å kjøpe gave eller komme i selskapet hvis jeg ikke hadde lyst. Da følte jeg at hun ikke ville ha meg der. Så jeg ringte henne på dagen og gratulerte henne og sa jeg ikke kom i selskapet. Så langt bra. Dagen etter ringer hun meg og er sint hvorfor jeg ikke har kjøpt gave og kommet i selskapet hennes. Jeg blir lei meg og føler meg som verdens største kronidiot. Jeg legger meg helt flat og beklager. Føler meg ganske så dårlig og forvirret etter dette. Nå har hun sendt meg hyggelige meldinger hele helgen, noe som egentlig overrasket meg. Hva er det som skjer her? Er jeg helt på bærtur, misforstår jeg situasjonen? Anonymkode: 871db...a89 Nei, hun er helt på bærtur. Hold deg unna henne. Denne typen oppførsel skal du ikke akseptere i datingfasen og langt mindre i et forhold. 1
Engel Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Du må gjøre som vi vil, ikke som vi sier. Typisk damer det der. ( og ja er dame selv) Selvfølgelig ønsker hun oppmerksomhet fra deg på bursdagen! Hun ønsker masse oppmerksomhet fra deg. Men ja hun viser det på feil måte. Ta en prat med henne du, om at du rett og slett ikke forstår hva hun vil når hun oppfører seg sånn. Og at din naturlige reaksjon er å trekke deg vekk, men at du fortsåt at det kanskje ikke er det hun ønsker. Så får du høre hva hun sier.
VoodooChild Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun liker deg, men ikke drittoppførselen din. Du sier du forstod hvorfor hun reagerte og "gikk i strupen" på deg, og at du senere ble tatt på senga IGJEN. Kanskje slutte å gjøre de tingene (flørte med andre? og dra på hyttetur istedet for å være med henne og gjøre opp for deg etter sist? ) så hun ikke har noe grunn til å bli usikker og sint/skuffa over deg? Liker du hun så behandle hun med respekt og vis det tydelig. Anonymkode: 1f597...5ed Hvilken "drittoppførsel" ? Han har da bare prøvd å forstå seg på hennes oppførsel. TS, hva slags "bestemt hendelse" var det?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 2 timer siden, VoodooChild skrev: Hvilken "drittoppførsel" ? Han har da bare prøvd å forstå seg på hennes oppførsel. TS, hva slags "bestemt hendelse" var det? "Hendelsen" det er snakk om gjelder penger. Vi var på en liten ferietur sammen, og det var noen ting hun mente jeg burde kjøpe men som jeg ikke gjorde. Deretter "tiltet" hun og kalte meg gnien og hun ikke kunne leve på en slik måte. Videre nektet hun å la meg spandere noe som helst på henne. Kan si det på den måten at dette satte stemningen og ødela hele ferien. Og jeg føler at det er min feil! -og jeg forbeholder meg retten til å velge hva jeg selv skal kjøpe... TS Anonymkode: 871db...a89
VoodooChild Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hendelsen" det er snakk om gjelder penger. Vi var på en liten ferietur sammen, og det var noen ting hun mente jeg burde kjøpe men som jeg ikke gjorde. Deretter "tiltet" hun og kalte meg gnien og hun ikke kunne leve på en slik måte. Videre nektet hun å la meg spandere noe som helst på henne. Kan si det på den måten at dette satte stemningen og ødela hele ferien. Og jeg føler at det er min feil! -og jeg forbeholder meg retten til å velge hva jeg selv skal kjøpe... TS Anonymkode: 871db...a89 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men det kunne aldri falt meg inn å tro at jeg har noe med å bestemme hvordan en jeg hadde datet i 3-4 mnd bruker pengene sine på. Bare det hadde fått meg til å gå i tenkeboksen hvis jeg var deg.. Og med tanke på resten av oppførselen hennes, så ville jeg tatt meg en prat med henne, som Engel sier litt oppe her. Jeg tror ikke hun helt forstår hvordan hun fremstår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå