AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 De viser jo en bror og søster som kliner. Anonymkode: cf7d3...741
Chiyo Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 19 timer siden, Honey Dew skrev: Hvorfor ser dere slike filmer? Det er ikke slik TS får det til å høres ut som. Det er to personer som møtes, blir forelsket, og så sier den "onde" i filmen at de er søsken. Filmen er basert på en fantasy bokserie. Jeg har lest alle bøkene, så jeg vet hva som skjer. Film to kom aldri.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 4 timer siden, Chiyo skrev: Du har med andre ord ikke lest bøkene? Det er riktig. Anonymkode: cf7d3...741
Hattivatti Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 4 timer siden, Chiyo skrev: Det er ikke slik TS får det til å høres ut som. Det er to personer som møtes, blir forelsket, og så sier den "onde" i filmen at de er søsken. Filmen er basert på en fantasy bokserie. Jeg har lest alle bøkene, så jeg vet hva som skjer. Film to kom aldri. Jeg datt av halvveis i bok to. Er de virkelig søsken eller fantes det en annen forklaring? Jeg orker ikke å lese videre hiv det gjerne i en spoilertag så slipper de som ikke vil vite å få det med seg. 1
Gjest Josiah Skrevet 8. oktober 2017 #9 Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Ryuk skrev: Jeg datt av halvveis i bok to. Er de virkelig søsken eller fantes det en annen forklaring? Jeg orker ikke å lese videre hiv det gjerne i en spoilertag så slipper de som ikke vil vite å få det med seg. Spoiler De er ikke søsken.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #10 Skrevet 8. oktober 2017 Se serien Shadowhunters på Netflix hvis dere lurer på hva som skjer videre. Den er basert på samme bok, og er en helt ok serie. Anonymkode: a06fc...746
Chiyo Skrevet 8. oktober 2017 #11 Skrevet 8. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se serien Shadowhunters på Netflix hvis dere lurer på hva som skjer videre. Den er basert på samme bok, og er en helt ok serie. Anonymkode: a06fc...746 Jeg så første sesong, men jeg var ikke noe særlig imponert over serien. Jeg skulle ønske de fortsatte med filmene. Jeg likte skuespillerne i filmene mye bedre. Clary er så irriterende i serien.
Chiyo Skrevet 8. oktober 2017 #12 Skrevet 8. oktober 2017 24 minutter siden, Ryuk skrev: Jeg datt av halvveis i bok to. Er de virkelig søsken eller fantes det en annen forklaring? Jeg orker ikke å lese videre hiv det gjerne i en spoilertag så slipper de som ikke vil vite å få det med seg. Jeg googla det før jeg leste videre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #13 Skrevet 8. oktober 2017 3 minutes ago, Chiyo said: Jeg så første sesong, men jeg var ikke noe særlig imponert over serien. Jeg skulle ønske de fortsatte med filmene. Jeg likte skuespillerne i filmene mye bedre. Clary er så irriterende i serien. Clary irriterte vettet av meg i sesong 1 men de har gjort flere forandringer i sesong to, så den er bedre. Det virker nesten som om hun og han som spiller Jace har tatt skuespllertimer i pausen mellom sesongene Og hårfargen til Clary er forandret, og runene er blitt svarte i stedet for røde Absolutt ikke en av favorittseriene mine men grei underholdning. Anonymkode: a06fc...746
Chiyo Skrevet 8. oktober 2017 #14 Skrevet 8. oktober 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Clary irriterte vettet av meg i sesong 1 men de har gjort flere forandringer i sesong to, så den er bedre. Det virker nesten som om hun og han som spiller Jace har tatt skuespllertimer i pausen mellom sesongene Og hårfargen til Clary er forandret, og runene er blitt svarte i stedet for røde Absolutt ikke en av favorittseriene mine men grei underholdning. Anonymkode: a06fc...746 I sesong 1 minnet hun om en teenage drama queen. Det passer ikke rollen, fordi Clary skal være en litt sånn kunstnerisk outsider. Jeg syntes det også var rart at de gjorde karakterene myndig. I bøkene er de 16. Jeg antar at de gjorde dem myndig så de kunne seksualisere dem mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå