AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Tenkte å kjøpe meg en Casall treningstights jeg har sett på nett, men vet ikke om jeg skal velge str. 38 eller 40. 🙈 Ligger nok i mellom her. Ikke snøring i livet på denne tightsen. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med disse Casall tightsene? Hvordan er de i størrelsen? Anonymkode: e6e23...894
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Casall treningstights er de beste. De er veldig trange, men fleksibel å få på. Husker at en treningstights skal være helt stram for å få riktig effekt. Jeg ville garantert velge 38, kanskje også str 36. Anonymkode: 73cfd...5c6 1
^^Belle^^ Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Jeg har opplevd Casall som helt vanlige i størrelsen. Dvs, velg den størrelsen du vanligvis bruker i treningstights (som gjerne er en halv til en hel størrelse mindre enn vanlige bukser).
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg gikk ned en størrelse i Casall Anonymkode: 92629...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå