AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Skal på jobbintervju neste uke og har fått vite at jeg bør forberede meg på å gi ett eksempel på en gang jeg har fått tilbakemelding på at jeg har ytt god kundeservice. Problemet er at jeg ikke kan huske en konkret hendelse! Vet at jeg fått tilbakemelding fra kunder før, men husker ikke hvorfor.. Hva svarer jeg?? Anonymkode: a7763...a7e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Velg en av tilbakemeldingene du husker og dikt opp foranledningen? Anonymkode: 7b57c...611
GLADIATORE Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Eksempler er veldig bra. De fleste er dårlig på å komme med konkrete eksempler. Spør heller gode venner og familie om konkrete eksempler når de skal beskrive dine gode sider. Skriv de ned og flett de inn i intervjuet. Istedenfor bare adjektiver som lojal, tillitsvekkende, hardtarbeidende etc. Spør de hvorfor de kommer med de ordene. Hvilke eksempler tenker de på. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 34 minutter siden, GLADIATORE skrev: Eksempler er veldig bra. De fleste er dårlig på å komme med konkrete eksempler. Spør heller gode venner og familie om konkrete eksempler når de skal beskrive dine gode sider. Skriv de ned og flett de inn i intervjuet. Istedenfor bare adjektiver som lojal, tillitsvekkende, hardtarbeidende etc. Spør de hvorfor de kommer med de ordene. Hvilke eksempler tenker de på. Lykke til Å beskrive seg som lojal, tillitsvekkende, hardtarbeiende osv. er bare floskler hvis man ikke kan backe det opp med mange eksempler. Anonymkode: 0d8e6...a67 1
GLADIATORE Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å beskrive seg som lojal, tillitsvekkende, hardtarbeiende osv. er bare floskler hvis man ikke kan backe det opp med mange eksempler. Anonymkode: 0d8e6...a67 Ja, det var poenget mitt:)
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 Tusen takk for svar! Er litt roligere etter en samtale med pappa 😊 Anonymkode: a7763...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå