marsiglia Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Har et par disel jeans i str 27. Jeg ønsker å kjøpe noen nye Lee jeans som nå etter mangen år har blitt helt utslitte. De gamle Lee Scarlett jeansene hadde jeg i str 29, så de var litt store og jeg ønsker å gå ned i str. Jeg må bestille via nett og lurer om tommer = tommer og om jeg skal gå for str 27 eller om noen har erfaringer som tilsier annet?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Hvorfor må du bestille på nett? Ønsker du jeans som er trange og med stram passform? Hvis du går i str 27 nå og ønsker å gå ned i str. Da ville jeg heller valgt str 26 i stede for 29 eller 28. Anonymkode: 99de2...c66
marsiglia Skrevet 25. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du bestille på nett? Ønsker du jeans som er trange og med stram passform? Hvis du går i str 27 nå og ønsker å gå ned i str. Da ville jeg heller valgt str 26 i stede for 29 eller 28. Anonymkode: 99de2...c66 Jeg ønsker en størrelse som er lik den jeg har i Diesel buksene. Lee buksene hadde jeg i 29 før, men så ble de for store, så lurer på om Diesel og Lee er like i størrelse eller om den ene er større enn den andre. Endret 25. september 2017 av marsiglia
Gjest Frysepinnen Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Lee-buksene har en tendens til å vise seg veldig mye ut, så de må ikke kjøpes for store. Ville i alle fall ikke valgt større størrelser enn i Diesel, selv om Diesel er ganske små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå