Gå til innhold

Hotell bastion (Oslo) erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har bestilt et rom på hotell bastion i Oslo, er dette et bra hotell? Vurdere å avbestille det, men veldig usikker. Har bestilt  deluxe dobbeltrom. Fikk det anbefalt av ei venninne , men ble usikker etter jeg har lest litt. 

Anonymkode: 32a39...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det jeg var redd for :(:( sto på endel erfaringer at det ikke var sånn mere , men da er det bare å avbestille da. Venninna mi hadde ikke merket noe til det, men hun hadde lagt seg tidlig og stått opp sent. 

14 minutter siden, Antoinette skrev:

Midt i verste horestrøket og dermed ganske utrivelig utover kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg heller noe lite som ligger langs mer trafikkerte veier hvis du skal bo i sentrum

Anonymkode: 20008...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den enden av byen ville jeg heller valgt et av hotellene rundt Jernbanetorget/Oslo S:

• Scandic Byporten
  • Scandic Oslo City
  • Thon Hotel Opera
  • Comfort Express Oslo S

Mer trafikkert område og langt mindre utrivelig etter mørkets frembrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det er ikke akkurat noe trivelig område hotellet ligger i, men det er et utrolig sjarmerende hotell. Har selv bodd der flere ganger og trives veldig godt. Det er jo ikke slik at man behøver å henge så mye utenfor hotellet, akkurat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Angelheart2 skrev:

Joda, det er ikke akkurat noe trivelig område hotellet ligger i, men det er et utrolig sjarmerende hotell. Har selv bodd der flere ganger og trives veldig godt. Det er jo ikke slik at man behøver å henge så mye utenfor hotellet, akkurat....

Godt å høre for mannen ville ikke avbestille. Han sa som deg, at vi skal vel ikke henge på gata der:fnise: så da blir det ei helg der for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre for mannen ville ikke avbestille. Han sa som deg, at vi skal vel ikke henge på gata der:fnise: så da blir det ei helg der for oss. 

Jeg røyker så jeg har til og med hengt en del på gata der uten at det har vært noe problem. Det er temmelig åpenbart at jeg ikke tilhører miljøet og dermed får jeg både gå og være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Leo skrev:

Jeg røyker så jeg har til og med hengt en del på gata der uten at det har vært noe problem. Det er temmelig åpenbart at jeg ikke tilhører miljøet og dermed får jeg både gå og være i fred. 

Da satser vi på at det går strålende! Takk for tilbakemelding👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...