Gå til innhold

Alle andre annonserer graviditet nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle vært om lag fire måneder på vei nå, og fortalt det til verden. Men det er vi altså ikke.. Men jeg er i slutten av 20-åra, og alle andre rundt meg poster UL-bilder på sosiale medier og deler sine gledelige nyheter med verden.. Jeg holder det ikke ut..

Anonymkode: d9d3e...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: Prøv å ta deg en pause fra sosiale medier, eventuelt går det kanskje å skjule alle poster fra disse? Det er ingen langtidsløsning, men det kan kanskje roe ned litt. Jeg forstår den følelsen du sitter med.. Har dere prøvd lenge? 

Anonymkode: 00b47...21d

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Vi mistet vår i uke 19. Skulle dødt babyen vår i juli. 

Nå er det skikkelig babyboom rundt oss og det føles ofte vanskelig å være glad. Selv om jeg er glad for dem, så er det vanvittig vondt inni meg. 

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, hotellpute09 skrev:

Jeg vet hvordan du har det. Vi mistet vår i uke 19. Skulle dødt babyen vår i juli. 

Nå er det skikkelig babyboom rundt oss og det føles ofte vanskelig å være glad. Selv om jeg er glad for dem, så er det vanvittig vondt inni meg. 

Sender deg en klem <3

Anonymkode: d9d3e...c42

Skrevet

Det er helt forferdelig :( Føler med deg. Håper dere lykkes igjen snart!! Prøv å holde det ut og fokuser på deres eget liv fremfor andres... 

Skrevet

Føler med deg, skulle hatt 3 uker til termin nå ca, men i stedet ligger lille gutten min i graven sin 😭

Bestevenninna mi har termin om 7 uker og jeg kommer til å bli tante om ca 5-6 uker.. Alle rundt meg får barn føler jeg, og det knekker meg psykisk.. Jeg besøker min lille gutt veldig ofte, og klarer ikke helt å dele gleden med noen andre som går gravide nå! Føler meg jo helt idiot, for når jeg og bestevenninna sa til hverandre at vi var gravide, var vi jo så happy og alt skulle bli så bra.. En drøm som endte i et mareritt 😭

Er i midten av 20-åra og har ingen barn fra før..

Anonymkode: 58f52...744

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...