AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Flere har fortalt meg om folk (spesielt vi menn) at nå har de gått i fellen. Dette er da gutter og menn som fester mye og ofte og som drikker seg kanskje litt for fulle litt for ofte. "Fellen" er visst det at de har gjort ting når de har vært fulle som de ikke husker og som flere har blitt lei seg eller sinte for. Tid og sted vet ikke disse folkene som har gått i fellen. De har med andre ord begått så store feil at de ikke kan tilgies av samfunnet og er "stuck", altså helt låst i denne perioden pga feilene de har begått. Før trodde jeg at dette bare handlet om å få hodepine etter en fuktig tur på byen eller at man fikk litt fylleangst men "fellen" er noe som de blir fastlåst i. For evig og alltid etter noen timer med gøy og litt øl på byen. Utdanningen deres er bortkastet, venner gikk i fra dem og de blir sett på som de rare. Noen som har møtt på noen sånne som snart blir kalt de rare? 😛 Anonymkode: 88f0a...c0f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Jeg assosierer ikke begrepet gått i fellen med å være en stor drittsekk på fylla så stor at de ikke kan tilgis av samfunnet. Da tenker jeg de bare heller er en jævlig person i bunn og grunn for uansett hvor full man er har man moral mens de som ikke viser moral på fylla viser sitt sanne jeg. De blir ikke kalt rare men idioter og drittsekker. Anonymkode: 8bc86...f32
Gjest C.Tramell Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 De gangene jeg har hørt noen si at kompiser har gått i fella og rotet bort utdanning, jobb eller forhold har det vært snakk om slike som ikke greier å drikke normalt og har pådratt seg et alkoholproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå