Gå til innhold

Bifil?

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er er jente på 27 år som har samboer og to barn. Fikk for en uke siden en ganske stor psykisk knekk, og jeg fortalte samboeren min at jeg er bifil. Etter dette har jeg fått katstrofetanker om at "hva om jeg er lesbisk" da mister jeg jo alt. Jeg har aldri tvilt på følelsene mine for samboeren min før nå. Alt er bare helt forvirrende, og jeg har fått to barn på to år nå. Den yngste er 8 uker. Har alltid blitt betatt av menn, men kjenner også en dragning mot jenter. Lurer på hva som skjer med meg. Har jo alltid innerst inne visst at jeg var bifil, men lesbisk? Har jo alltid vært så forelska i samboeren min. Hva skjer med meg? Hormoner? Orker snart ikke mere..

Anonymkode: 473ea...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du også liker menn og har vært forelska i samboeren din er du jo ikke lesbisk. 

Jeg har også perioder der jeg blir kåt på jenter. Har aldri vært forelska i jenter da. Mange som er littegrann bifile, null stress. 

Anonymkode: 7f96d...f40

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med meg? Hormoner? Orker snart ikke mere..

Om du blir lesbe i framtida, vet ingen. Men pr idag er du bifil og vil ha sex med begge kjønn.

Men har du hatt sex med jenter tidligere eller? Siden du er sammen med en fyr nå og fått to barn.

Det er bra at du har sagt i fra til samboeren din og han vet om det. Men om du vil ha sex med ei jente, fint om du gjør med mannens tillatelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...