Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skulle det være en mening, siden vi er så mange på jorden? Alle drømmer og veier kan ikke legge seg tilrette for ALLE!

likevel ser jeg masse positive mennesker som oppnår det dem vil i livet. Men er disse dumme/naive?

Jeg tør nesten ikke være positiv, fordi jeg tenker at all positivitet er naivitet. :/ 

Anonymkode: 66e59...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens overskriften fikk jo ingen mening. Men med den mener jeg at man med alderen må gå inn for at ting skal skje. Jeg mener ikke at vi skal ligge på sofaen og få alt servert. Men, jeg føler mer og mer på at ting bare er tilfeldig! 

Jeg liker å oppleve mystikk. Ved at man f.eks, møter en mann man føler det spesielle for. 

Men dette skjer så og si aldri, og folk nå til dags er mer opptatt av å sitte på skolebenken enn å leve. Det er virkelig virkelig kjedelig. Alt sammen :( 

Skrevet

Du må finne mening i ditt eget liv selv. Vi kan ikke gi deg det. For mange er noe av gleden ved livet å kunne utvikle seg, oppleve nye ting og progressere.

Anonymkode: 4d888...06e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør nesten ikke være positiv, fordi jeg tenker at all positivitet er naivitet. :/ 

Du er ikke det du tenker og verden er ikke nødvendigvis slik du tror fordi du tenker det. Tanker er tanker og er det en ting vi mennesker er flinke til så lure og selv fordi vi legger for mye mening i alt det irrasjonelle som dukker opp i hodene våres ;)

Derfor blir egentlig det naive her å kjøpe tanken om at positivitet er naivt.. Tenk litt på det. Det er slitsomt å reflektere over alt det eksistenstielle. Er litt skrudd sånn selv..

Cheer up.

Skrevet
3 minutter siden, Froning skrev:

Du er ikke det du tenker og verden er ikke nødvendigvis slik du tror fordi du tenker det. Tanker er tanker og er det en ting vi mennesker er flinke til så lure og selv fordi vi legger for mye mening i alt det irrasjonelle som dukker opp i hodene våres ;)

Derfor blir egentlig det naive her å kjøpe tanken om at positivitet er naivt.. Tenk litt på det. Det er slitsomt å reflektere over alt det eksistenstielle. Er litt skrudd sånn selv..

Cheer up.

Hmm?? Det er mye jeg tenker som jeg håper stemmer. Som at følelsene er gjensidige f.eks. Noen ganger føles det sånn, fordi han tar kontakt fremdeles. 

Noen ganger, kanskkje bare for å være hyggelig eller at han er generøs.

noen ganger igjen tenker jeg at man like gjerne kan være negativ. Fordi da, slipper man skuffelser.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm?? Det er mye jeg tenker som jeg håper stemmer. Som at følelsene er gjensidige f.eks. Noen ganger føles det sånn, fordi han tar kontakt fremdeles. 

noen ganger igjen tenker jeg at man like gjerne kan være negativ. Fordi da, slipper man skuffelser.

Hvorfor skal det bare gå en vei? Folk er så utrolig redde!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det bare gå en vei? Folk er så utrolig redde!

Ja. Det er hovedsakelig to jeg har hørt på historiene til og rådene til og det er mamma og kvinneguiden!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er planen din da?

Hjelper ikke å sitte å gruble i all evighet vet du :)

Skrevet
8 minutter siden, Froning skrev:

Så hva er planen din da?

Hjelper ikke å sitte å gruble i all evighet vet du :)

Planen er å trives med meg selv før jeg gjør noe med en annen. Det er vanskelig. kanskje jeg aldri liker meg selv godt nok. Jeg tenker enkelt og greit at jeg finner ut av det. Kanskje får vi bedre kontakt igjen.

kanskje må jeg gruvle resten av livet. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...