Gå til innhold

"loppis-appen" Spock?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett noen reklamer på TV, om denne appen. Dersom man eier forskjellige  ting og tang som man egentlig ikke har behov for, så er det bare å "Spocke det" og tjene noen kroner...                        

Er det noen her som faktisk har prøvd dette opplegget? Er det noe særlig aktivitet, og veldig mange medlemmer der? 

Anonymkode: e3cd8...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver den nå.. Lite respons, men jeg bor i en liten by, det er kanskje ikke så mange som bruker shpock her.  

Anonymkode: db8c2...beb

Skrevet

Nettopp lasta ned i går. Kommer masse bilder med pris fra folk som selgee ting i nørhet, 1 km. 

Anonymkode: 6eae9...397

Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke finn, hvor det allerede er tusenvis av brukere? 

Synes også at det er noget spesielt at de i reklamen betaler med sedler, om dette liksom skal være så nymotens... 

Anonymkode: bb511...6a9

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke akkurat som FINN bare med kortere fartstid og kanskje færre brukere? 

Anonymkode: 40a1d...7cf

• Liker 1
Gjest C.Tramell
Skrevet

Har ikke lastet den ned. Etter reklamene å dømme er Spock mest for de som er på utkikk etter en ny My Little Pony eller vil selge Bieber-genseren og sparkesykkelen sin. Langt yngre mennesker enn meg med andre ord.

Skrevet

Reklamen er i seg selv grunn nok til å fortsette å holde seg til Finn.  

Anonymkode: f88a0...e35

Skrevet

Det er ingenting som heter "Spock det" 😩 Er det rart norsk språk går på trynet når man bare kan lage seg en app og istedet for å si "selg det" så bare lager man seg noen nye ord, som i tilleg høres helt dustete ut. 

Holder meg til Finn jeg gitt 

Anonymkode: 8310f...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...