Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei. Jeg er voksen, har normal blærekontroll og toalettet er bare en knapp meter unna dusjkabinettet, så jeg ser ingen grunn til å tisse på meg i dusjen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: ca26b...c2e

Skrevet

Hvis jeg må tisse så, men har tisset i kjøkkenvasken også fordi doen var langvarig opptatt så dusjen er ingenting:fnise:

Anonymkode: f3c0a...80a

Skrevet

Vært borti at det lukter litt urin i dusjen noen ganger etter kjæresten i starten av forholdet. Jeg reagerte på det, og spurte han, han nektet. Etter jeg hadde spurt han ordentlig så luktet det aldri urin i dusjen igjen. Så nei, jeg tisser ikke i dusjen og han har heldigvis sluttet med det og ... Har prøvd da jeg var yngre, men er ikke fan av det, så jeg bruker heller toalettet. 

Anonymkode: 0c179...b5c

• Liker 1
Skrevet

Her var det jo mange som sa nei. Husker i en tråd for noen år siden, da jeg sa nei, så var det noen som svarte at "ALLE tisser i dusjen, du bare lyver!". 

Anonymkode: bba95...f29

Skrevet

Har do og dusj i forskjellige etasjer. Hvis jeg står i dusjen og innser at jeg må på do så tisser jeg i dusjen. Men gjør det bare hvis jeg absolutt må. Prøver å gå på do før eller etter, hvis jeg har muligheten.

Anonymkode: 6da61...708

Skrevet

Mange som lyver her.. ALLE tisser i dusjen av og til

Anonymkode: 3cc81...83d

• Liker 2
Skrevet

Ja! Hver gang jeg er i dysjen! Sparer dopappir, slipper stress med å gå på dass før jeg går i dysjen og får vasket alt i samne slengen. (Og for damer så slipper vi dasspappir som rives opp og fester seg i slufsa!) 😁

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 78015...168

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 78015...168

My point exactly👍

Ts

Anonymkode: bb51e...e9d

• Liker 4
Skrevet

Det finnes to typer mennesker; de som tisser i dusjen og de som lyver om at de ikke tisser i dusjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tisser i dusjen. Det gjør vi begge som den største selvfølge. Samme når jeg bader.

Anonymkode: 658e9...74d

• Liker 1
Skrevet

Bare husk å vaske dusjen med klorin eller wc-rens. Når du har gjort det noen ganger, så oppdager du kanskje at det kan være lurt å holde seg til toalettet, så slipper du å desinfisere begge.

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet
23 minutter siden, TMB skrev:

Det finnes to typer mennesker; de som tisser i dusjen og de som lyver om at de ikke tisser i dusjen.

Pisspreik. 

Skrevet

Jeg går alltid på do før jeg dusjer, så nei, jeg tisser ikke i dusjen. 1-åringen vår gjør det dog :fnise: 

Anonymkode: e9ddb...36e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går alltid på do før jeg dusjer, så nei, jeg tisser ikke i dusjen. 1-åringen vår gjør det dog :fnise: 

Glemte å legge til at jeg fikk beskjed om å tisse i dusjen på sykehuset rett etter fødselen. Jeg ble rett og slett litt sjokkert, og måtte spørre: "Skal jeg TISSE i DUSJEN ???!" og jordmoren svarte ja og så litt rart på meg som om det var den største selvfølgelighet :fnise: 

Jeg var glad jeg hadde tatt med meg gummi-slippers til å bruke i dusjen da, ja :P Og jeg klarte forresten ikke å tisse i den dusjen (pga. fødselen, ikke mentale sperrer :fnise:)

Skrevet

Ja, det er null stress

Anonymkode: 9d02a...458

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange som lyver her.. ALLE tisser i dusjen av og til

Anonymkode: 3cc81...83d

Se der ja, der har vi deg.

Jeg forstår ikke at noen ikke kan tro på at noen IKKE tisser i dusjen. Altså, alle er ikke griser. Hvorfor skal jeg tisse i dusjen? Det har ikke falt meg inn før jeg leste om det her inne for et par år siden. 

Anonymkode: 2f9f6...b26

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...