Gå til innhold

Åndenes Makt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ingen av de som er med i programmet, hverken klarsynte, privatpersoner eller programleder bløffer med vilje. De klarsynte lurer seg selv ved å tro at de er klarsynte, deltagerne lurer seg selv med å tro at gjenstander flyr gjennom lufta, og programleder lar seg også lurer av alt dette?

Anonymkode: 20dd5...70d

Hørt om religion....?

Anonymkode: 17e47...5d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har og snakket med en som jobbet i TV Norge. Hun sa at de klarsynte vet ikke når de skal til de forskjellige husene, men de har lest brevene og velger ut hvilke saker som skal være med i sesongen :fnise:

Anonymkode: 64a0e...800

Dette har jeg ingen tro på. Det ville ødelegge troverdigheten til både produsenten og TV Norge om de klarsynte valgte sakene de selv ville undersøke.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, NordicViking skrev:

Dette har jeg ingen tro på. Det ville ødelegge troverdigheten til både produsenten og TV Norge om de klarsynte valgte sakene de selv ville undersøke.

Åh, hellige enfold... 

Anonymkode: 17e47...5d2

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/tv-kjendis-lurt-av-bbc-kornsirkel/a/10018645/

Handler om at Gro Helen Tørum fra Åndenes Makt kjenner kraften fra denne kornsirkelen. Men den er laget av det britiske humorshowet "Qi". Når de viser henne et zoomet ut bilde av sirkelen, ser vi klart logoen til Qi. Dette er flaut.

Anonymkode: f1c06...f3c

Og når hun ble konfrontert med at den var laget av mennesker, svarer hun:

Og hva vet jeg, det kan jo også være slik at det hele er preget av energier fra tidligere eksisterende kornsirkler på samme område, sier hun.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Og når hun ble konfrontert med at den var laget av mennesker, svarer hun:

Og hva vet jeg, det kan jo også være slik at det hele er preget av energier fra tidligere eksisterende kornsirkler på samme område, sier hun.

Det kan det jo godt være. Man kan ikke bevise at det ikke har vært noen kornsirkel der før, eller at det ikke er spesielle energier akkurat der.

Skrevet

Jeg vet ikke jeg altså, men jeg ble spådd engang, og da fortalte hun som spådde meg mange detaljer fra ungdomstiden som stemte helt. Blant annet var det en gjeng jeg hang mye med som drev med dop fordi jeg var forelsket i en av guttene der, og jeg begynte å teste diverse rusmidler litt selv. Men så ble bestevenninnen min (som igjennom meg ble kjent med gjengen) sammen med gutten jeg var forelsket i. Da kuttet jeg ut henne og hele gjengen. Dette fortalte denne damen meg, og la til at det var veldig bra for meg at jeg kom meg unna den gjengen, for det hadde ikke gått like bra med meg i livet om ikke. Dette hadde jeg selv ikke tenkt på selv på mange år, så ble rimelig overrasket. Og dette er jo ting man ikke kan gjette seg til. Og det stemmer nok bra at det var fint for meg å komme meg unna den gjengen, for det har ikke gått så bra for denne venninnen min og hun han ble sammen med. Det kunne vært meg som var i hennes sko, liksom.. 

Anonymkode: 05e01...0c8

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet
På 24.9.2017 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Er det noen som følger med på dette programmet?                          

Tror dere virkelig at alt dette er helt ekte ?          

Ekte eller ikke, sesong 14 begynner i dag på TV Norge. At det har blitt hele 14 sesonger tyder på at mange følger med på dette programmet.

• Liker 2
Skrevet

ÅÅååh, nå blir det tilgjengelig gratis på Dplay igjen. Da får jeg sett resten :) 

Skrevet
19 timer siden, NordicViking skrev:

Ekte eller ikke, sesong 14 begynner i dag på TV Norge. At det har blitt hele 14 sesonger tyder på at mange følger med på dette programmet.

Er jo temmelig mange idioter som følger slavisk med på for eksempel Kardashian, og reality-konsepter som Paradise Hotell også.... 

Anonymkode: 6f6a6...6f2

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo temmelig mange idioter som følger slavisk med på for eksempel Kardashian, og reality-konsepter som Paradise Hotell også.... 

Anonymkode: 6f6a6...6f2

Enig. Synes dette er bedre underholdning enn alt dette reality tullet. Jo mer sex jo bedre... 

Anonymkode: e8fd9...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...