AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Jeg har 2 katter og kan ikke se for meg et liv uten katt, så regner med at en evt. kjæreste aldri kan bo sammen med meg, men hvordan er det med besøk og slikt? Hva om det er hår på mine klær om jeg besøker han? Om noen har allergi mot katt, hadde jeg satt stor pris på om dere kan fortelle hvordan dette oppleves, og hva som er mulig/ikke mulig. Anonymkode: 4372b...86c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Det er veldig individuelt. De mest ekstreme kan ikke være i et rom hvor det er kattehår, mens de mildest katte allergiske må kanskje ta medisiner men kan bo med katt 1-2 dager innimellom men holde seg unna den. Avhenger også av rasen katt. Men fir de fleste katteallergikere er nik det fort en dealbreaker. Men vær ærlig; si du har to katter og at du må ha katt i livet ditt. En person som ikke er med på den er uansett ikke rett for deg, uavhengig av katteallergi. Hilsen hundemenneske 😉 Anonymkode: 2ff65...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå