AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Jeg kan huske helt tilbake til 3-årsalderen i barnehagen. Det kilte sånn på tissen, og det va så deilig å "gni det bort". Men jeg visste det var en uting. Da mamma så meg ligge på gulvet med hendene i buksa fikk jeg kjeft. Men det gikk ikke an å ignorere. Hver kveld så lenge jeg kan huske har jeg "gnidd på tissen". I hemmelighet. Familien min gjorde lenge narr av meg. Jeg synes det var så vanvittig flaut. Jeg skjems så sinnsykt. Jeg hatet det, og sa til meg selv hver eneste kveld, at jeg er nødt til å slutte. Men det var umulig. Ikke før jeg var 16-17 år innså jeg at det faktisk var onanering. Jeg hadde aldri skjønt meg på fingring (som jeg tolker som fing i skjeden, og trodde at alle jenter gjorde), da det for meg bare gjorde vondt. Det tok meg et par år til å skjønne at den sinnsykt gode følelsen som kom helt til slutt var da jeg "kom". Og nå har sexlivet mitt blitt mye bedre. Heldigvis. Men det jeg har lurt på lenge nå, HVORFOR ble jeg plaget med det som et lite barn??? Jeg synes vanvittig synd på meg selv nå når jeg tenker tilbake. Det var aldri noen som snakket med meg om det, selv om alle visste det. Foreldre og barnehagetanter. Jeg har fått en datter nå, og jeg er redd det skal skje henne. Det er jo overhodet ikke noe gøy! Vet noen hva det er? Eller hvorfor det skjer så ungt? (det er liksom en dunkende følelse i klitoris, og en trang til å legge seg på magen og gni det jeg kan til jeg kommer. Jeg får det svært ofte. Noen ganger hvis jeg er sint og hvis jeg trener, men spesielt hvis det er noe med meg selv som jeg ikke liker. Helt merkelig, og min største hemmelighet.) Anonymkode: d6c18...3ae
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Det samme skjedde med meg, men jeg ble ikke kjeftet på så det plaget meg ikke. Jeg onanerte og følte ingen skam. Hvorfor er du redd det skal skje med datteren din, det er helt normalt. Anonymkode: 34f37...a51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Hva mener du skulle være galt med deg? Du hadde en lite opplyst familie som barn, og det er jo alltid hemmende for ens naturlige utvikling, seksuelt så vel som på andre måter, men det at dine foreldre ikke evnet oppføre seg ordentlig og med folkeskikk ovenfor barnet deg er jo på ingen måte din feil. Du har, vil jeg tro, lært av dine foreldres feil og mangler og vil rolig formidle til dine barn at det er helt normalt og sunt og godt å ta seg på russen, men at en gjør det når en er for seg selv, og at en ikke prater om det til god og hvermann og at ingen andre enn en selv får ta en på tissen. Og så har neste generasjon et normalt forhold til seg selv. Anonymkode: 2fbec...7e1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 En lettelse å lese dette. Har bare vært så sterkt plaget med det, også i sosiale situasjoner, slik at jeg må løpe inn på do for eksempel. Og klarer ikke skjønne at det har vært sånn for venninnene mine og søsteren min. Det er mye mine foreldre har gjort og ikke gjort når de har oppdratt meg som jeg ikke forstår, og skal gjøre annerledes når jeg oppdrar min datter. Blant annet dette ts Anonymkode: d6c18...3ae
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Jeg gnidde musa ofte fra jeg var liten, husker tilbake i sånn 5-6 års alderen. Gned meg til puter, kriblet så godt i tissen. Tror jeg har sterkere seksualdrift enn Ann andre damer på min alder, jeg er 36 nå. Anonymkode: dcb84...0cb
Vakkertliv Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Det du har opplevd er helt normalt Det kalles barneseksualitet. Les litt om det så vet du hvordan du skal håndtere det på en mer pedagogisk måte enn det foreldrene dine gjorde:) Det er helt normalt, men en del barn/ungdommer/voksne kam ende opp med å føle skam over sin egen seksualitet pga latterliggjøring fra de var små. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Det høres ut som den følelsen vi menn får når vi får ereksjon. Det skjer i tide og utide og da går tankene og behovet for å få onanere eller på en eller annen måte få den til å roe seg. Klitoris er jo i praksis det samme som penishodet. Så kan hende det er ståklitt du får og trenger å få stimulert den på samme måte som oss menn. Anonymkode: ec2f0...25e
Gjest making.a.mess Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan huske helt tilbake til 3-årsalderen i barnehagen. Det kilte sånn på tissen, og det va så deilig å "gni det bort". Men jeg visste det var en uting. Da mamma så meg ligge på gulvet med hendene i buksa fikk jeg kjeft. Men det gikk ikke an å ignorere. Hver kveld så lenge jeg kan huske har jeg "gnidd på tissen". I hemmelighet. Familien min gjorde lenge narr av meg. Jeg synes det var så vanvittig flaut. Jeg skjems så sinnsykt. Jeg hatet det, og sa til meg selv hver eneste kveld, at jeg er nødt til å slutte. Men det var umulig. Ikke før jeg var 16-17 år innså jeg at det faktisk var onanering. Jeg hadde aldri skjønt meg på fingring (som jeg tolker som fing i skjeden, og trodde at alle jenter gjorde), da det for meg bare gjorde vondt. Det tok meg et par år til å skjønne at den sinnsykt gode følelsen som kom helt til slutt var da jeg "kom". Og nå har sexlivet mitt blitt mye bedre. Heldigvis. Men det jeg har lurt på lenge nå, HVORFOR ble jeg plaget med det som et lite barn??? Jeg synes vanvittig synd på meg selv nå når jeg tenker tilbake. Det var aldri noen som snakket med meg om det, selv om alle visste det. Foreldre og barnehagetanter. Jeg har fått en datter nå, og jeg er redd det skal skje henne. Det er jo overhodet ikke noe gøy! Vet noen hva det er? Eller hvorfor det skjer så ungt? (det er liksom en dunkende følelse i klitoris, og en trang til å legge seg på magen og gni det jeg kan til jeg kommer. Jeg får det svært ofte. Noen ganger hvis jeg er sint og hvis jeg trener, men spesielt hvis det er noe med meg selv som jeg ikke liker. Helt merkelig, og min største hemmelighet.) Anonymkode: d6c18...3ae Dette har et navn.. husker ikke hva det er men leste om det på en «spør legen» side i et ukeblad.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 Hvorfor ligger denne pedotråden her fortsatt? Anonymkode: 9af36...471
FluffyJuggernaut Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 Jeg likte også å kose med meg selv når jeg var liten, tror de fleste barn gjør det. Men ingen i min familie fikk meg til å skamme meg, men de sa at det var noe man gjorde når man var helt alene.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ligger denne pedotråden her fortsatt? Anonymkode: 9af36...471 Pedotråd? Anonymkode: 34f37...a51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 Fordi barn skal ikke seksualiseres, hverken av seg selv eller andre. Ingen foreldre fortsetter å oppfordre barnet sitt å onanere om de blir tatt. Forsåvidt, sjekk denne for en god latter: Anonymkode: c8460...c56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå