Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid i uke 13 nå, og selv om jeg ikke har gått opp så voldsomt i vekt, har jeg siden ca. uke 8 vært så oppblåst at det er kun 1-2 av mine gamle bukser som passer. Regner ikke med at det skal bli bedre, så lurte på å kjøpe gravidbukse en gang for alle. 

Når kjøpte dere den første gravidbuksen?

Hvor har dere kjøpt gravidbukser?

Noe spesielt dere har vært fornøyde eller misfornøyde med?

Skrevet

Jeg begynte å bruke de i uke 15-16.Hadde ikke gått noe opp i vekt,men kjente at mine vanlige bukser begynte å stramme litt.Har kjøpt 3 stk på salg hos H&M.En joggebukse,en skinny jeans og en vanlig chinos jeg kan bruke på jobb.Er så langt fornøyde med dem.Godt å slippe at buksene strammer,må kanskje bruke dem en stund etter fødsel og.

Skrevet

Jeg begynte å bruke det rundt OUL, men det er jo veldig individuelt. Jeg kjøpte på HM, men ble aldri fornøyd med dem, og syns det var best å bruke kjoler over vanlige tights (som etter hvert gikk under magen) eller gravid-strømpebukser. Da slapp jeg å føle at jeg måtte heise opp buksene hele tiden, noe jeg drev med både da magen var liten og stor.

Skrevet

Brukte mest tights og kjole. Irriterte meg over at svært få bukser hadde fungerende lommer.

Skrevet

Jeg begynte med gravidbukser i uke 14 selv om jeg ikke hadde mage enda. Jeg har kun kjøpt på H&M og har vært fornøyd med de.

Skrevet

Første svangerskap kjøpte jeg gravidbukser fra Rock & Republic (de spjæra etter andre gangs bruk. Og var dyre) og Mamalicious (disse var ok, men magebelte-greiene revna i sømmen på begge to. Det var bare den ene som holdt til fødsel før den ramla av) 

Denne gangen har jeg kjøpt 3 like sorte bukser til 75 kr. paret på H&M og de er de mest behagelige buksene jeg noen gang har hatt på meg. Skifter ikke til joggebukse etter jobb lenger en gang :) 

Anonymkode: 65ad4...cb5

Skrevet

Jeg kjøpte vel rundt uke 12-13. Det var skikkelig ubehagelig med de vanlige buksene mine, selv om jeg ikke hadde mage da. Tenker å kjøpe enda en skinny jeans og en joggebukse, samt noen strømpebukser. 

Anonymkode: bdab4...50d

Skrevet

Aldri brukt gravidbukse i mine svangerskap, ser ikke poenget da det kanskje er bare siste mnd buksene er stramme. Gå i tights, bukser med lavt liv med strikk i knappen.

Anonymkode: fc331...8e7

Skrevet

Dette er mitt andre svangerskap, og denne gangen måtte jeg finne fram gravidbuksene relativt tidlig, rundt uke 12. Nå har jeg flere ulike modeller fra H&M, men jeg er ikke veldig fornøyd med noen av de egentlig. De er behagelige på, men de sklir ned KONSTANT, uansett hvilken størrelse jeg bruker. Har et par chinos (også fra H&M) som har vært de beste så langt, men foretrekker skinny jeans sånn utseendemessig. Kommer til å kjøpe meg et par hverdagskjoler og strømpebukser for å bruke fremover, og bare bruke bukser unntaksvis :)

Anonymkode: 27ea8...74e

Skrevet

Jeg måtte over på mammaklær i uke 8. Da strammet de fleste klærne mine skikkelig (noe passet i flere uker til).  Jeg kjøpte kjoler, skjørt og bukser på zalando. Gratis frakt og retur, så jeg bestilte MASSE, og returnerte det jeg likte minst (alt var veldig fint, så jeg slet litt med å velge :P ) Jeg prøvde på forhånd en del på HM, LINDEX mm. , men fant ikke noe særlig som falt i smak.

Anonymkode: 315eb...744

Skrevet

Kjøpte to i uke 5 for var så kvalm at jeg ikke orket noe som strammet og må gå med stramme bukser på jobb på grunn av sikkerheten. Ikke lagt på meg noe ennå (uke 11) så har ikke noe med det å gjøre. Jeg kjøpte mine på HM og er egentlig fornøyd med dem, bortsett fra at jeg skulle hatt flere lommer til voldsalarm, nøkler, mobil osv. på jobb.

Anonymkode: 8969c...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...