AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Bruker folk tinder kun for ONS, sexpartner eller dating? Anonymkode: 5fd6d...edf
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Vel, jeg håper på å finne noen å gå på date med og finne ut av om vi har kjemi, men virker som damene på tinder bare er opptatt av sex. Anonymkode: fa155...579 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 pulings Anonymkode: 42588...b77 2
Sykkelkopp Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker folk tinder kun for ONS, sexpartner eller dating? Anonymkode: 5fd6d...edf Kan fint date dem om de er interessante og fine nok og det gjelder nok for de fleste menn Så svaret er: alt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Bruker folk tinder kun for ONS, sexpartner eller dating? Anonymkode: 5fd6d...edf Dickpics og trakassering. Hilsen Roy Dennis Anonymkode: c763e...57f 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Hvis jeg får match: Vurdere om jeg skal slette henne eller ikke Så er jeg fornøyd med et ONS. Hvis hun er god i senga, kan jeg vurdere en sexpartner. Har hun god personlighet og er kul, så kan jeg vurdere et forhold. Anonymkode: 2d03f...ae6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Bruker Tinder på søken etter et seriøst forhold. Sier forsåvidt ikke nei takk til flørting på veien dit selvfølgelig, men ons er jeg ikke så voldsomt interessert i. Har hittil bare hatt positive opplevelser med de jeg har møtt, selv om den store kjærligheten foreløpig ikke har dukket opp. Anonymkode: 09fed...c55 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg får match: Vurdere om jeg skal slette henne eller ikke Så er jeg fornøyd med et ONS. Hvis hun er god i senga, kan jeg vurdere en sexpartner. Har hun god personlighet og er kul, så kan jeg vurdere et forhold. Anonymkode: 2d03f...ae6 Anonymkode: 21e8b...88c 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 Du finner alt på Tinder. Både de som er ute etter seriøst varig forhold, fuckfriends, ONS, partner til SM, par som søker noen til trekant, gifte menn som er ute etter elskerinne/sex... Hm, jo tror det er alle typene jeg har møtt på der. Så det gjelder å være god på å luke. Noen få skriver tydelig hva de er ute etter da, det er veldig greit. Verre med de som ikke skriver et ord. Men man lærer seg fort å luke bort de man ikke er interessert i. Anonymkode: 941e1...922
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #10 Skrevet 25. september 2017 Jeg matchet med en der som jeg ikke svarte før 3 uker etterpå, han slettet tinder etter vi matchet? Hva vil det bety da? Anonymkode: 5fd6d...edf
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #11 Skrevet 25. september 2017 Han slettet tinder og kontaktet meg på en annen måte. Anonymkode: 5fd6d...edf
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #12 Skrevet 25. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg matchet med en der som jeg ikke svarte før 3 uker etterpå, han slettet tinder etter vi matchet? Hva vil det bety da? Anonymkode: 5fd6d...edf Kan vel bety noe så enkelt som at han har møtt noen andre i løpet av de tre ukene. Anonymkode: 77e5a...763
Surikatta Skrevet 25. september 2017 #13 Skrevet 25. september 2017 Tinder...merkelig greie. Innrømmer at jeg er kresen og ikke hiver alle til høyre (laaangt ifra), men de jeg gjør det med, venter jeg litt på at skal skrive først. Jeg er bittelitt gammeldags der og ønsker at han viser styrke og gentleman-aner ved å skrive først. Går det par dager uten at jeg hører noe, tar jeg initiativet. Svarer de da? Sjeldent... Så hvorfor matche i det hele tatt? Jo, svarer de, er de i de fleste tilfeller ute etter sex... Veldig få skriver noe om seg selv og da sveipes de notorisk til venstre. Min antakelse da er at de er ute etter ONS. Jeg er visst sær
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #14 Skrevet 25. september 2017 En kompis sa at han er der for gøy. For å se hvor mange match han får. Han traff en dame som han nå er sammen med. De traff hverandre på studiet, så han er ikke ute etter kjæreste der. Anonymkode: c05ef...33d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #15 Skrevet 25. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan vel bety noe så enkelt som at han har møtt noen andre i løpet av de tre ukene. Anonymkode: 77e5a...763 Mente vel egentlig at han og jeg matchet, han hadde skrivd til meg men jeg hadde ikke svart før 3 uker etterpå, når jeg svarte han snakket vi litt så slettet han tinder å addet meg en annen plass å sa han ikke hadde så stor interesse for tinder x) Anonymkode: 5fd6d...edf
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #16 Skrevet 25. september 2017 Han slettet den samme dag som jeg svarte han, litt senere på kvelden Anonymkode: 5fd6d...edf
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #17 Skrevet 25. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg matchet med en der som jeg ikke svarte før 3 uker etterpå, han slettet tinder etter vi matchet? Hva vil det bety da? Anonymkode: 5fd6d...edf Du, dette har faktisk skjedd med meg også. Han forklarte meg at han var veldig lei av tinder og hadde nok slettet seg uansett. Anonymkode: 52e5d...4c6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #18 Skrevet 25. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du, dette har faktisk skjedd med meg også. Han forklarte meg at han var veldig lei av tinder og hadde nok slettet seg uansett. Anonymkode: 52e5d...4c6 Hvorfor blir de folk lei tinder? Synes det er litt morsomt Anonymkode: 5fd6d...edf
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #19 Skrevet 26. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir de folk lei tinder? Synes det er litt morsomt Anonymkode: 5fd6d...edf De som bruker Tinder for å finne noe seriøst blir lei av alle de useriøse. Man kan nok også bli lei av matcher som ikke gidder svare. I tillegg innrømmer jeg glatt at jeg blir småkvalm når jeg sitter der og sveiper, fordi jeg vet at flere som jeg sveiper til venstre basert på utseendet eller manglende info i profilen helt sikkert er flotte menn som kunne vært potensielle kjærester om vi hadde møttes og blitt kjent. Det blir fryktelig overfladisk. Men man kan jo bare ikke sjekke ut alle, på en eller annen måte må man jo sortere litt. Foretrekker derfor egentlig andre arenaer for nettsjekking, der det er gjort en sortering på andre ting enn bare utseendet. Men innimellom dukker det opp noen på Tinder som jeg ikke har funnet andre steder. Fordi det er gratis og "lavterskel". Både forrige date og han jeg dater nå har jeg møtt via Tinder. Begge seriøse menn. Så selv om jeg egentlig ikke liker Tinder og veldig gjerne heller skulle møtt menn på andre måter så er det tydeligvis Tinder som gir best resultater om dagen. Dermed holder jeg ut. Anonymkode: 941e1...922 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #20 Skrevet 26. september 2017 Mann 30, jeg var på tinder for å finne noe seriøst, ei å reise med og ei å kose med i armkroken. Slettet tinder etter 3 damer, klaffet ikke helt med noen av dem selv om de var vakre og kule jenter. Prøver nok på nytt om noen måneder. Anonymkode: 29a9b...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå