AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Er det noen her inne som squirter hver gang det går for dem? Jeg har aldri klart det før,men nå det siste året skjer det nesten alltid når jeg får orgasme. Kjenner det renner ut av meg og lakenet blir jo selvfølgelig kliss vått. Vi bruker å la han ligge bak meg ,så kanskje det har noe med hvor han støter inni meg?? Men vi brukte denne stillingen før også uten at jeg squirtet,så jeg skjønner egentlig INGENTING! Er redd for at det skal være noe gæernt inni der siden dette skjer så ofte. Kan huske at dette begynte nesten samtidig som jeg begynte å få regelmessige mensblødninger fordi om jeg har spiral. Før kunne det gå flere måneder mellom hver gang jeg blødde litt,men nå har det kommet litt HVER måned på riktig tidspunkt. Er litt redd for at de to tingene kan ha en sammenheng,men tror egentlig ikke det heller. Jeg er forresten ei dame i begynnelsen av 40-årene og har vært sammen med mannen min i ca.20 år. Noen som kan berolige meg på at dette er helt normalt??? Anonymkode: 42d1c...277
LiseOslo Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Det er nok ikke så mange som squirter hver gang de har sex, men jeg tror ikke det noen grunn til å bekymre seg om at noe er galt. stillingen dere bruker er jo fin for å stimulere g-punktet, som i et hvertfall for meg er nødvendig for squirting. Ikke stress, for meg så virker dette helt innafor, så vær bare glad for (og nyt) at du squirter lett, mange vil misunne deg det :-)
Gjest Frøken Diamant Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Hørtes normalt ut😊 Nå er jeg også i begynnelsen av 40 årene.Har aldri pleid å squirte tidligere,men nå skjer det oftere og oftere. Vet ikke om det har noe med alderen å gjøre.Kanskje vi føler oss tryggere på oss selv og kroppen vår😊
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Du er over 40! Gratulerer Du har peaked! Me2 Sex blir bedre og bedre Anonymkode: 86cfe...690 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Ts her. Tusen takk for beroligende svar dere😄👍🏻 Da får vi bare nyte det videre👍🏻 Anonymkode: 42d1c...277 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Er ikke noe galt med deg. Når han ligger bak deg på siden, det er den stillingen som stimulerer g punktet aller mest, og det er jo g punkt orgasmer som gir squirting Anonymkode: 1d898...17d
Gjest Alterego666 Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Interessant det med alder. Jeg tror aldri jeg har opplevd kvinner under 40 som squirter, og aldri noen over 40 som ikke gjør det. Nå tror jeg ikke at mine erobringer utgjør et representativt utvalg, men det er en erfaring jeg reflekterer over...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke noe galt med deg. Når han ligger bak deg på siden, det er den stillingen som stimulerer g punktet aller mest, og det er jo g punkt orgasmer som gir squirting Anonymkode: 1d898...17d Jeg får det hver gang ved klitorisorgasme. 5 timer siden, Alterego666 skrev: Interessant det med alder. Jeg tror aldri jeg har opplevd kvinner under 40 som squirter, og aldri noen over 40 som ikke gjør det. Nå tror jeg ikke at mine erobringer utgjør et representativt utvalg, men det er en erfaring jeg reflekterer over... Jeg er 30, debuterte senere enn snittet, får det hver gang. Anonymkode: 2af3c...84a 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 Jeg squirter så å si hver gang jeg har sex, ofte flere ganger. Spiller ingen rolle om det er g-punkts- eller klitorisorgasme. Med den første kjæresten min squirtet jeg omtrent ikke, men siden har jeg gjort det. Jeg begynte å squirte en del da jeg var ca. 25, og squirtet hver gang fra jeg var 26. Er storforbruker av TENA Bed eller tilsvarende, ellers drukner senga mi. At du sqiirter har neppe noe med spiralen din å gjøre. Anonymkode: 8fb4d...e8b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #10 Skrevet 25. september 2017 Jeg er 35, begynte å squirte for et par år siden. Jeg synes det er noe herk, fordi det blir så vått. Er jo som å tisse på seg, er ingenting å misunne. Får det ved kraftig klitorisstimulering som vibrator ol. Anonymkode: 313bd...664
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #11 Skrevet 25. september 2017 Jeg squirter av fingring og ofte av påfølgende penetrasjon. Gjør det muligens litt ved klitorisorgasme når jeg først er i gang også. Har hatt det slik siden jeg begynte å ha sex. Det fine er at jeg kan kontrollere det ganske godt, så slipper en søkkvåt seng hver gang. Uansett er jo det en god følelse da. Anonymkode: 3be53...919 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå