Gå til innhold

Hun har ikke svart. Sende ny melding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet ei jente i en tre ukers tid nå og vi har hatt daglig kontakt, med unntak av torsdag og fredag denne uken. Jeg sendte henne en melding igår og spurte hvordan dagen hennes hadde vært, men har ikke fått svar. Kan jeg sende en ny melding igjen i morgen f,eks eller er det "hennes tur" nå?

Anonymkode: 6d2ed...8de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jenter liker å bli jaktet på. Så du kan fint sende en melding til og se om hun svarer. Gjør hun ikke det ville jeg ventet

Anonymkode: 2fb11...c70

Skrevet

Ville heller ventet til hun tok kontakt, høres litt ut som hun fant seg noen andre i helga..

Anonymkode: fd824...3ad

Skrevet

Har har du nok blitt avvist.

Anonymkode: f5408...679

• Liker 1
Skrevet

Mange ting kan ha skjedd. Hun han ha prøvd å sende en melding uten at den gikk gjennom, eller hun kan ha blitt avbrutt av noe annet. Send en melding til 'a! :)

Anonymkode: 2fb11...c70

• Liker 3
Skrevet

Send mld! Hvis du ikke går svar på denne heller, ville jeg ligget lavt... 

• Liker 5
Skrevet

Du er interessert i henne, spørr henne ut på kaffe eller en date.

Ikke send meningsløse sms'er med hvordan hun har det og hva hun har gjort.

Prøver du deg ikke på henne / prøver å eskalere blir du fort sett på som uinteressant..

Anonymkode: 5673e...255

• Liker 8
Skrevet

Vet du hvor hun bor? Ring på døren hennes.

Anonymkode: d9d1c...8c7

Skrevet

Gjennom hvilket medium er meld sendt? Står den som "lest"?

Anonymkode: 08df4...9c9

Skrevet

Daglig kontakt er masete i en bli kjent fase. Hvordan dagen har vært eller hva som skjer må være de kjedeligste spørsmålene man kan bli stilt om de blir stilt ofte. Da gidder man ikke svare til slutt om det bare blir samme spørsmål hver gang. Er ikke noe avvisning bare ikke noe spennende og givende å svare på. Bruk sms som noe konkret "date på onsdag?" "Good morning princess ha en bra dag ;)" 

Anonymkode: dfa01...ffd

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har truffet ei jente i en tre ukers tid nå og vi har hatt daglig kontakt, med unntak av torsdag og fredag denne uken. Jeg sendte henne en melding igår og spurte hvordan dagen hennes hadde vært, men har ikke fått svar. Kan jeg sende en ny melding igjen i morgen f,eks eller er det "hennes tur" nå?

Anonymkode: 6d2ed...8de

Jeg vet ihvertfall med meg selv at hvis jeg ikke svarer er det fordi jeg ikke er spessielt intressert å noe annet opptar meg. Har flere som snapper meg hver dag som jeg kanskje svarer innimellom,fordi det er det er sånne som gir meg bekreftelse. Dater en annen som jeg snakker mye med hver dag og ikke snakk om at jeg ikke svarer hvis han sender meg mld,fordi han er jeg sikkelig intressert i.

Anonymkode: 50fe4...f4d

• Liker 2
Skrevet

Send meld. Ikke vent for lenge. 

Anonymkode: 8de88...64e

Skrevet

Send noe som er å svare på også.

Anonymkode: 8de88...64e

• Liker 2
Skrevet

Prøv å unngå slike "samtaler", de fører ingen vei.

- Hvordan har dagen din vært?

- Bare bra, takk. Din da?

- Bra den. Har vært en tur på butikken

- Ok.

- Hva gjør du på?

- Slapper av, dd?

- Ins.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...