AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Har testet to ganger, ene var dagen etter ikm, den andre var 11 dager etter ikm. Begge var negative. I dag er det 13 dager siden ikm, og det har fortsatt ikke kommet noen tr. Er det flere som har opplevd at det får litt tid før testene viser positivt? Har brukt en billigtest og en vanlig fra clearblue. Anonymkode: bdfdf...0df
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Tror det er ganske uvanlig. Har du regelmessig mens? Anonymkode: cc251...750
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Jeg fikk ikke posetiv test før i uke 11 😅 Så det går vell ann 😜 Anonymkode: 8ae0e...273
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke posetiv test før i uke 11 😅 Så det går vell ann 😜 Anonymkode: 8ae0e...273 Oj, fortell! Anonymkode: cc251...750
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oj, fortell! Anonymkode: cc251...750 Tok haugevis med tester hos legen, alle negative og ble fortalt at jeg ikke var gravid. Men magen begynte smått å vokse, oppkast og var dårlig. Tok en test i uke 9 igjen, men forsatt negativ. Tenkte jeg hadde blitt sjuk bare. Men tenkte det var merkelig å være sjuk "heile tiden". Fekk meg ny time der jeg fortalte om voksende mage, oppkast men at alle leger jeg hadde vært hos sa at testene var blendahvite. Ho legen ville sjekke uansett, jeg forklarte at det ikke var noe poeng, jeg hadde fått inn med tskjei at jeg ikke var gravid! Men ho sa" jaja, vi tester igjen idag å ser likevel. Der kom det 2 streker opp med en gang! Jeg ble henvist til ultralyd å jeg var 11 uker på vei!. 👍 Anonymkode: 8ae0e...273 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tok haugevis med tester hos legen, alle negative og ble fortalt at jeg ikke var gravid. Men magen begynte smått å vokse, oppkast og var dårlig. Tok en test i uke 9 igjen, men forsatt negativ. Tenkte jeg hadde blitt sjuk bare. Men tenkte det var merkelig å være sjuk "heile tiden". Fekk meg ny time der jeg fortalte om voksende mage, oppkast men at alle leger jeg hadde vært hos sa at testene var blendahvite. Ho legen ville sjekke uansett, jeg forklarte at det ikke var noe poeng, jeg hadde fått inn med tskjei at jeg ikke var gravid! Men ho sa" jaja, vi tester igjen idag å ser likevel. Der kom det 2 streker opp med en gang! Jeg ble henvist til ultralyd å jeg var 11 uker på vei!. 👍 Anonymkode: 8ae0e...273 Wow, det er jo skikkelig villt! Gratulerer med graviditeten:) fikk du noe svar på hvorfor det ikke slo ut på testene? Anonymkode: cc251...750
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, det er jo skikkelig villt! Gratulerer med graviditeten:) fikk du noe svar på hvorfor det ikke slo ut på testene? Anonymkode: cc251...750 Legene mente at jeg produserte HCG sent / eller lite og derfor slo ikke testene ut. Tror det ikke er vanlig. Men det skjer. Hehe:-) lykke til med testingen, håper du får 2 steker snart :-) Anonymkode: 8ae0e...273
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legene mente at jeg produserte HCG sent / eller lite og derfor slo ikke testene ut. Tror det ikke er vanlig. Men det skjer. Hehe:-) lykke til med testingen, håper du får 2 steker snart :-) Anonymkode: 8ae0e...273 Tusen takk :D Anonymkode: cc251...750
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legene mente at jeg produserte HCG sent / eller lite og derfor slo ikke testene ut. Tror det ikke er vanlig. Men det skjer. Hehe:-) lykke til med testingen, håper du får 2 steker snart :-) Anonymkode: 8ae0e...273 En ting er å produsere hcg sent, men ikke så sent. Da hadde ikke kroppen klart å holde på fosteret. Du har nok veldig gode nyrer. Hcg blir jo fraktet rundt med blodet og når det kommer til nyrene så blir alt filtrert. Siden det blir så mye hcg etterhvert (normalt bare noen får uker etter egget har festet seg) så vil noe hcg lekke ut i urinen. Med veldig effektive nyrer så vil nyrene klare å filtrere så og si alt hcg tilbake til blodet slik at det ikke er nok i urinen til å slå ut på en test. Hadde du testet med en blodprøve så ville den ha slått ut tidlig, også hos deg. Anonymkode: e384c...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå